Menu

BusinessNews

BusinessNews

WACOM CINTIQ 21UX ZÍSKAL OCENĚNÍ

Společnost Amos Software, dodavatel grafického software a autorizovaný distributor produktů Adobe a Wacom, oznamuje že LCD tablet Wacom Cintiq 21UX obdržel prestižní ocenění „reddot design award 2006“.
Ocenění „reddot design award“ každoročně uděluje Design Zentrum Nordrhein Westfalen z Německa. Soutěž probíhá ve třech kategoriích - „produktový design“, „komunikační design“ a „konceptový design“. V roce 2006 bylo do soutěže přihlášeno přes 5.000 produktů z více než 50 zemí světa.
Wacom do soutěže nominoval svojí vlajkovou loď, LCD tablet Cintiq 21UX, který získal ocenění v kategorii „produktový design“, čímž následuje profesionální řadu tabletů Wacom Intuos3, která stejné ocenění získala za rok 2005. Na designu se podíleli průmysloví designéři ze společnosti RiskyBrand a také všechna tři celosvětová zastoupení Wacomu z Japonska, Spojených států a Německa.

CINTIQ 21UX

LCD tablet Cintiq 21UX je určen především designérům, ilustrátorům, výtvarníkům a dalším tvůrčím profesionálům. Hlavní předností LCD tabletu je přesná koordinace ruky a oka, protože práce perem probíhá přímo na ploše displeje. Cintiq 21UX je profesionálním nástrojem se špičkovými parametry, např. velikost displeje (21.3 palců), UXGA rozlišení displeje (1.600 x 1.200 pixelů), vysoké rozlišení tabletu 5.080 dpi a 1024 úrovní přítlaku. LCD tablet Cintiq 21UX je kompatibilní s řadou Intuos3, takže na obou modelech je možné používat totožná pera a další doplňkové nástroje. Po stranách displeje jsou umístěna konfigurovatelná Express tlačítka (lze na ně nastavit např. otevírání oblíbených aplikací, klávesové zkratky apod.) a dotekové proužky, které v grafických aplikacích nahrazují nástroj Lupa. Tablet je možné připojit k počítači pomocí DVI nebo VGA připojení. Tablet datově komunikuje s počítačem přes USB port.
Info: www.amos.czwww.red-dot.de 

HP KONČÍ S VÝROBOU PROJEKTORŮ

Společnost Hewlett-Packard končí s výrobou a prodejem vlastních projektorů. Důvodem je velká konkurence na trhu a neustále se snižující ceny a marže v tomto segmentu. Firma se rozhodla nahradit tuto oblast zcela novým produktem -řešením nazvaným HP Halo Studio. Jedná se o vyspělé řešení typu videokonference, kdy však všichni účastníci mají skutečně své komunikační partnery před sebou v životních velikostech a komunikují v reálném čase. Halo Studio představuje vlastně speciální vysílací místnost se čtyřmi velkoplošnými plazmovými obrazovkami (tři pro zobrazení komunikujících partnerů, jedna pro ukazování detailů na pracovním stole, případně pro přenos obrazovky počítače), před kterými je umístěn čtvrtkruhový stůl s až šesti místy k sezení. Takto společně mohou najednou komunikovat až čtyři studia. Myšlenka tohoto řešení vznikla ve spolupráci s firmou DreamWorks, tvůrcem legendárního Shreka a dalších zdařilých filmových projektů. Vyžádala si to potřeba neustálé komunikace a koordinace pracovních týmů z různých geografických míst. DreamWorks je především autorem designu vysílacího studia, techniku spojení a real time komunikaci zajišťuje technologie HVEN (Halo Video Exchange Network), kterou vyvinula společnost HP. Není třeba zdůrazňovat, že podobné řešení vyžaduje nemalou kapacitu datového spojení a vyplatí se jen velkým zákazníkům.
Společnost HP již dodala několik těchto komplexních řešení velkým nadnárodním korporacím v USA (AMD, Pepsico). Cena jednoho Halo Studia se pohybuje kolem půl milionu dolarů, a proto budou jeho odběrateli právě velké firmy s mnoha geograficky vzdálenými pobočkami, které mohou nasazením podobných řešení uspořit nemalé cestovní náklady.
Info: www.hp.com

ROZŠÍŘENÍ STANDARDU PRO SPRÁVU STORAGE

Společnosti HP, EMC, Hitachi Data Systems, Sun Microsystems, a Symantec ohlásily, že budou koordinovat své úsilí o další vylepšení oborového standardu pro správu storage.
Pět firem bude společně pracovat na tom, aby se specifikace SMI-S, vyvíjená v rámci iniciativy Storage Management Initiative asociace SNIA (Storage Networking Industry Association), stala široce rozšířeným a využívaným oborovým standardem.
Cílem spolupráce ohlášené na letošní konferenci Storage World Conference Spring 2006 je obohatit SMI-S o nové specifikace a programovací rozhraní pro webové služby využitelné při pokročilé správě storage a zároveň realizovat první referenční implementaci SMI-S. Podniková IT oddělení tak získají přístup k vylepšenému softwaru pro správu storage, který dále sníží náklady na administraci storage a umožní lépe přizpůsobit storage prostředky podnikatelským potřebám.
Info: www.snia.org

UNICORN DODAVATELEM SOFTWARU PRO VODAFONE CZ

Společnost Unicorn vyhrála výběrové řízení na dodavatele softwarových licencí na rok 2006 pro společnost Vodafone CZ. Podnětem pro veřejnou soutěž byla snaha Vodafonu CZ snížit náklady na nákup softwaru a zjednodušit proces nákupu softwarových licencí.
Cílem výběrového řízení bylo najít nejvhodnější dodavatele vybraných softwarových produktů pro potřeby českého zastoupení společnosti Vodafone Czech Republic, a. s. Klíčovými kritérii výběru byla cena, objem poskytnutých slev a kvalita přidaných služeb. Předmětem dodávky jsou licence a technická podpora produktů společností Symantec, Adobe, Exceed, Macromedia, TotalCommander, WinZIP, Business Objects, AutoCad, Merant, Position a dalších.
Partnerství se uzavírá na dobu neurčitou a dodávky budou realizovány dle aktuální poptávky společnosti Vodafone Czech Republic a podle SLA (Service Level Agreement) garantovaných rámcovou smlouvou. Společnost Unicorn garantuje například počet dní, ve kterých zareaguje na poptávku, procenta poskytnuté slevy oproti ceníkové ceně a pravidelnou aktualizaci cen.
Info: www.unicorn.cz

SPOLEČNOSTI TRASK A UC4 UZAVŘELY PARTNERSTVÍ

Trask solutions, konzultační a řešitelská společnost v oblasti IT, a UC4 Software uzavřely partnerství. Trask se tak oficiálně stal partnerem UC4 pro Českou republiku. Spolupráce obou firem spočívá především ve vzájemné podpoře při poskytování služeb a při prodeji softwarových řešení v oblasti Enterprise Job Scheduling (plánování, koordinace a automatizace spouštění aplikací a dávek).
„Našim zákazníkům přinese toto partnerství významné rozšíření služeb a produktů v oblasti správy, automatizace a řízení IT. V rámci partnerství nyní nabízíme řešení pro tuto oblast. Produkt UC4:global je unikátní především tím, že je nezávislý na používaných platformách. Podpora, kterou UC4:global nabízí pro propojení procesů v systémech SAP, Oracle, Siebel a PeopleSoft s ostatními IT procesy, dělá tento produkt mimořádně zajímavým,“ říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask solutions.
Info: www.uc4.com, www.trask.cz

S&T SE STÁVÁ AUTORIZOVANÝM PRODEJCEM PLATESPIN

Skupina S&T (S&T Services Česká republika, GCC Services a skupina GRALL) posiluje své postavení na českém ICT trhu a od června 2006 se stává autorizovaným prodejcem a partnerem společnosti PlateSpin. Tímto krokem dále rozšiřuje své portfolio produktů a služeb v rodině řešení disaster recovery plánů, konsolidace a virtualizace serverů i datových center.
Hlavním úkolem produktů společnosti PlateSpin je konverze mezi fyzickými servery, virtuálními servery a image soubory za běhu těchto systémů.
Společnost PlateSpin byla založena v roce 2003. Řešení společnosti PlateSpin se zaměřuje především na rozšíření funkcionality a možností virtualizačních nástrojů společnosti VMware.
V nabídce S&T se tak například nově objeví softwarové produkty PowerRecon a PowerConvert, jejichž cílem je optimalizace a následné snížení nákladů provozované infrastruktury. Technologie PlateSpin osvobozují software od hardwarové platformy, čímž uvolňují logický server, a to z jakéhokoliv zdroje pro jakékoliv konečné umístění. Společnosti Global 2000 používají PlateSpin pro momentálně nejžádanější řešení, jako je serverová konsolidace, disaster recovery, hardware live migrace nebo automatizace laboratorního testování.
Info: www.platespin.com

PERSONÁLNÍ ZMĚNY

Společnost Sun Microsystems Czech rozšířila svůj tým o Roberta Pulcharta a Petra Chmelíka. Robert Pulchart bude jako nový Channel Account Manager pečovat o svěřené partnery a pracovat na rozvoji obchodních aktivit společnosti Sun Microsystems v oblasti Manufacturing, Telco a Utility. Petr Chmelík bude coby Solution Architect odpovědný za návrh řešení postavených na technologiích Sun a za jejich podporu v prodejní i implementační fázi.
Robert Pulchart přichází do české pobočky společnosti Sun Microsystems ze společnosti HewlettPackard, kde v různých funkcích působil osm let. Jako obchodní manažer zde byl odpovědný za vyhledávání nových obchodních příležitostí, řízení vztahů se stávajícími zákazníky a partnery a za návrh podnikových řešení z oblasti konsolidace serverů a datových úložišť a zálohování.
Petr Chmelík pracoval před příchodem do Sun Microsystems tři roky v české pobočce společnosti IBM na pozici pre-sales specialist, s odpovědností za skupiny softwaru WebSphere, Workplace, Portal, Lotus a Collaboration software v České republice a na Slovensku. Jeho hlavním úkolem byla příprava strategie nasazování produktů na trh, podpora prodeje jednotlivých řešení a rozvoj partnerské sítě.

Firma Xerox představila nové tváře ve vedení společnosti. Novým technickým ředitelem se stal Luboš Novotný. Nahradil tak Jiřího Raška, který bude ve společnosti Xerox pokračovat ve funkci technického ředitele pro střední a východní Evropu, Izrael a Turecko. Do funkce marketingové a PR manažerky byla jmenována Blanka Vokounová. Rozvoji potenciálu pracovníků společnosti a výběru nových zaměstnanců se bude věnovat Silvie Sobotíková, nová manažerka společnosti pro lidské zdroje.
Jiří Rašek Nový technický ředitel pro střední a východní Evropu bude zodpovědný za udržování kvality servisních služeb a technické podpory pro veškeré produkty společnosti Xerox na výše uvedených trzích a za zajištění logistiky těchto produktů a služeb.
Luboš Novotný Nový technický ředitel přichází do firmy Xerox ze společnosti GTS Novera, kde se věnoval provozu a podpoře páteřních přenosových systémů tohoto alternativního operátora. Ve společnosti Xerox ho čeká odpovědnost za instalace a technickou podporu tiskových systémů společnosti Xerox na území České a Slovenské republiky.
Na řízení marketingových aktivit a budování vztahů s veřejností se v pozici marketingové a PR manažerky bude podílet Blanka Vokounová. Ve společnosti Xerox doposud působila jako marketingová koordinátorka. Jejím hlavním úkolem ve spolupráci s marketingovým oddělením Xerox Corporation je sjednocení komunikace směrem k zákazníkům, partnerům a distributorům.
Výběr nových zaměstnanců, vzdělávání a profesní rozvoj stávajících pracovníků a podporu firemní kultury bude mít ve společnosti Xerox na starosti Silvie Sobotíková, která zastávala obdobnou pozici ve společnostech Accenture Services a Český Telecom.


Dokumenty ke stažení