Menu
CHIP Speedtest

Samsung ušetří starosti s prasklým displejem. Nabízí pojištění náhodného poškození za 159 Kč měsíčně

07.06.2018 06:36 | Komerční sdělení
Samsung ušetří starosti s prasklým displejem. Nabízí pojištění náhodného poškození za 159 Kč měsíčně

Asi jste se s tím buď přímo vy, nebo někdo z rodiny, už také setkali – stačí chvilka nepozornosti, telefon vypadne z ruky a následuje řada starostí a zařizování. Samsung proto svým zákazníkům nabízí novou službu Mobile Care, která usnadní každodenní používání telefonu.

Služba Samsung Mobile Care je vlastně mobilní pojištění, díky němuž máte jistotu, že všechny opravy vašeho mobilního telefonu Samsung proběhnou autorizovanými techniky Samsung a za použití originálních dílů. Služba je aktuálně dostupná pro majitele telefonů Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+ a Note8.

Můžete být v klidu

Mobile Care byla navržena pro neočekávané situace, kdy se nám telefon rozbije během okamžiku. S novým pojištěním už se nemusíte bát vysokých částek za opravu telefonu nebo riskovat opravou v neautorizovaném servisu. Telefon je pojištěn na nenadálé události, které omezují funkci mobilního zařízení, včetně poškození displeje. Během dvouletého pojistného období máte nárok na likvidaci dvou pojistných událostí.

Podmínky podle svého

Službu Samsung Mobile Care si můžete pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo přes aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud je telefon v pořádku a není nijak poškozený. Navíc si můžete sami zvolit, jak často budete pojistné platit, zda jednorázově 3 399 Kč za celé dva roky nebo zda ve splátkách po 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců.

Péče přímo od Samsungu

Samsung navíc klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu proběhnou veškeré opravy vašeho telefonu v rámci služby Samsung Mobile Care pouze u autorizovaných techniků Samsung a za použití originálních dílů. Využití autorizovaných servisních středisek Samsung také znamená, že opravou neriskujete ztrátu standardní záruky na výrobek. Během opravy v autorizovaném servisním centru budete mít rovněž možnost využít odborných konzultací k celému produktovému portfoliu, které vám poskytnou proškolení experti zákaznických center (zástupci autorizovaných servisních partnerů Samsung). Pojistným partnerem služby Samsung Mobile Care je pak společnost Allianz Global Assistance.

Specifikace služby Samsung Mobile Care

 

Samsung Mobile Care

Cena služby (pojistné)

3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců

Poplatek za vyřízení pojistné události

1 999 Kč (jednorázová částka, kterou platí koncový zákazník přímo u servisního partnera při fyzické opravě)

Poškození krytá pojištěním

Náhodná poškození

Telefony

Galaxy S7 / S7 edge / S8 / S8+ / S9 / S9+ / Note8

Počet pojistných událostí krytých pojištěním

2 pojistné události během 24 měsíců trvající pojistné doby

Způsoby platby

Celá částka předem nebo měsíčně

Lhůta na odstoupení od pojistné smlouvy se zárukou vrácení 100 % částky při jednorázové platbě

14 dní od uzavření pojistné smlouvy

Možnost pořízení služby po koupi telefonu

do 30 dnů

Čekací lhůta před likvidací první pojistné události

0 dní

Přenositelnost

ANO (pouze v případě jednorázové platby)

 

Co je to náhodné poškození?

Ve stanoveném čase a na místě, kdy pojištěný produkt přestane pracovat normálně a jeho funkčnost nebo jeho bezpečnost je ovlivněna kvůli chybám při manipulaci s ním, kapalině nebo vnějším událostem, které jsou nepředvídatelné a neúmyslné (pokud není vyloučeno v čl. 3 Pojistných podmínek). To zahrnuje:

  • Poškození obrazovky: fyzická poškození, jako je prasknutí nebo rozbití obrazovky, která ovlivňují funkčnost produktu a jsou omezena na součásti potřebné k upevnění trhlin nebo prasklin, a zadní sklo, jako je skleněné/plastové plátno, LCD a senzory upevněné na obrazovce.
  • Jiné škody: škody způsobené neúmyslným únikem kapaliny do nebo na pojištěném produktu a jakékoli fyzické poškození, ke kterému může dojít, kromě poškození obrazovky, bránící přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo možnosti nabíjení.

Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a užitím pro marketingové účely vydavatelství Burda Praha, spol. s.r.o.

Předplatné / nákup chipu Digitální edice chipu Aktuální vydání