Menu

CzechCrunch Offlajn: Jak uspět v USA

12.04.2019 17:38 | Martin Kučera + Přidat komentář
CzechCrunch Offlajn: Jak uspět v USA

CzechCrunch Offlajn: Jak uspět v USA | foto: CHIP

Pavel Kacerle i Lubo Smid tráví velkou část roku v Kalifornii, kde se úspěšně snaží prosadit své projekty. Co všechno musí byznysu obětovat se dozvíte na daší besedě CzechCrunch Offlajn.

V úterý 23. dubna 2019 v 19:30 se v sídle české technologické firmy STRV v pražském Karlíně představí Pavel Kacerle, tvůrce vizuálních efektů pro blockbustery Marvelu a Disney jako Star Wars, Captain America 2 nebo Avengers 2. Pavel je zároveň zakladatel startupu Live Penalty, jehož cílem je pomocí technologie vytvořit tu nejlepší možnou interakci mezi fotbalovými fanoušky a jejich brankářskými idoly po celém světě.

Druhým hostem bude Lubo Smid, spoluzakladatel a CEO úspěšné české vývojářské společnosti STRV, která vyvíjí v České republice produkty pro velké americké klienty jako Tinder, Microsoft nebo sanfranciský startup Boosted, vyrábějící elektrické skateboardy.

Pavel i Lubo popíšou rozdíly mezi pracovním a osobním životem v USA a České republice, rozeberou životní náklady, proces získávání investic nebo aktuální vízovou situaci. Zároveň vám představí nové projekty, se kterými se právě na americkém trhu snaží prorazit. Večer bude moderovat Ondřej Holzman.

 

livepenalty

Diskuze proběhne v rámci znovuobnovených akcí CzechCrunch Offlajn, během kterých do reálného off-linového světa přináší témata, jež aktuálně hýbou nejen českým internetovým a byznysovým světem. Tyto pořady nabízí možnost poslechnout si názory zajímavých hostů a osobností z české technologické, startupové a byznysové scény. Těšit se tradičně můžete na neformální event s příjemnou atmosférou a pořádnou dávkou inspirace.

>> Vstupenky a více o akci

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení