Menu

Dva kapesní cestovní projektory od Philipsu

30.04.2012 12:42 | Redakce Chip + Přidat komentář
Philips uvádí na trh dva nové kapesní projektory PicoPix PPX2230 a PPX2330. Díky miniaturním rozměrům a integrovanému akumulátoru je můžete snadno přenášet v kapse, takže budete moci přátelům promítnout své oblíbené filmy či fotografie prakticky kdekoliv. Obě novinky zvládají promítat obraz o úhlopříčce až 1,5 m a budou stát 6 490, resp. 6 990 Kč s DPH.

Obě novinky se liší od běžných projektorů zejména velikostí. Rozměry 96,7 x 54 x 22 mm jsou srovnatelné s běžným chytrým telefonem, takže vám nic nebrání vzít si projektor do školy nebo na víkendový výlet. Zařízení následují současný trend širokoúhlého formátu, takže projekce probíhá v rozlišení 640 x 360 bodů. Poměrně výkonná LED dioda se svítivostí 30 lumenů a životností až 30 tisíc hodin umožňuje za optimálních světelných podmínek velice kvalitní obraz, který lze navíc manuálně zaostřit.

Projektory jsou díky zabudovanému multimediálnímu přehrávači a vnitřní 2GB paměti (rozšiřitelné micro SDHC kartami) naprosto nezávislé. Nemusíte se tedy obtěžovat s notebookem, abyste si mohli s přáteli prohlédnout fotky nebo přehrávat videa. Vestavěný akumulátor s kapacitou 2600 mAh zvládne promítat na jedno nabití po dobu 1,5 až 2 hodin. Součástí přístroje je i reproduktor.

Model PX-2330 disponuje navíc A/V výstupem umožňujícím připojit přímo k projektoru herní konzoli, schopností přehrávání streamovaného videa a kompatibilitou se zařízeními Apple (iPhone, iPad, iPod Touch).

Podle výrobce podporují projektory přehrávání videa ve formátech AVI, MOV, mp4, mkv, ts, rm, rmvb, audia ve formátech MP3, WAV a fotografií typu JPEG a BMP. Hmotnost zařízení včetně akumulátoru je 130 gramů.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení