Tip pro Android a iOS: vyčištění e-mailové schránky Gmailu
Google provádí zásadní změny ve stylu využívání cloudového úložiště Disk Google, které se…
Google přidává hřebík do rakve Flashe… | foto: CHIP
Společnost Google se připojila k Applu a Facebooku a udělala rozhodující krok k odsunutí Flashe na smetiště dějin.
O tom, že je potřeba nahradit Flash se shodují jak uživatelé, tak i odborníci. Desítky a dsítky zranitelností za poslední roky už přesvědčili i ty největší váhaly, že jeho bezpečnost skutečně nepatří k nejlepším. Na internetu tak začalo Flashe ubývat, přesto ale existovala oblast, kde tato technologie stále dominovala – reklamy.
Před několika dny se ale Google přidal k společnostem jako jsou Apple nebo Facebook a v rámci svého reklamního projektu Adwords zakázal reklamy, které používají Adobe Flash Player. To by vzhledem k tomu, že Google má na poli internetové reklamy nezanedbatelný podíl, znamenalo jednoznačný konec této technologie v oblasti reklamy.
Zároveň Google zablokoval automatické spouštění Flash reklam v prohlížeči Google Chrome.
Pro uživatele je to jednoznačně dobrá zpráva – jejich prohlížeče i surfování mohou být mnohem bezpečnější…
Google provádí zásadní změny ve stylu využívání cloudového úložiště Disk Google, které se…
Přinejmenším v práci bychom vždy, když opouštíme stůl se spuštěným počítačem, měli použít…
Převedení oblíbeného formátu elektronické výměny dokumentů PDF do editovatelného formátu…
Pravidelnými »Patch Days« Microsoft reaguje na řadu kritických bezpečnostních nedostatků, s…