Tip: jak oživit nefunkční pixely na monitoru – není vždy nutné hned kupovat nový
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera očekává do budoucna širší využívání služeb na bázi VoIP v segmentu malých a středních podniků. Připravil proto službu Novera virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami. Virtuální ústředna je plně outsourcované řešení vnitropodnikové komunikace s minimálními nároky na provoz a možností snadného ovládání přímo z běžně používaných kancelářských aplikací. Oproti klasické pobočkové ústředně přináší až 35% úsporu nákladů.
Postupná konvergence telekomunikačních a IT služeb a posun k systémové integraci na straně telekomunikačních operátorů a větší využívání telekomunikačních řešení na bázi IP protokolu na straně zákazníků - to jsou moderní světové trendy v telekomunikacích.
IP telefonie je jednou z oblastí, u kterých se prakticky projevuje postupné prolínání odvětví telekomunikací a IT. Pro telekomunikačního operátora je příležitostí nabídnout zákazníkům služby nad rámec samotného telekomunikačního připojení. Podle predikcí společnosti Arthur D. Little budou v roce 2010 dvě třetiny telefonních linek v podnicích připojeny prostřednictvím ústředny podporující protokol IP - od klasických ústředen s možností využití IP až po virtuální ústředny na bázi IP protokolu, které jsou realizovány na infrastruktuře telekomunikačního operátora a zákazníkovi poskytují maximální flexibilitu.
„Postupné zavádění služeb na bázi VoIP je konkrétním příkladem uplatňování konvergence telekomunikací a IT. Telekomunikační řešení v takovémto případě přesahuje do oblasti IT a propojuje výhody obou kategorií: vysokou kvalitu obvyklou v telekomunikacích a široké možnosti obvyklé v IT," říká Miloš Mastník, ředitel divize strategie a produktu společnosti GTS Novera a dodává: „IP telefonie do budoucna překoná vnímání, které je dnes poměrně časté - že jde o volání přes internet, sice zdarma, ale s nezaručenou kvalitou. Z pohledu telekomunikačního operátora znamená IP telefonie službu s garantovanou kvalitou, vysokou bezpečností a širšími možnostmi pro zákazníka, než nabízejí klasická telekomunikační řešení. Taková je i služba Novera virtuální ústředna."
Nově představená služba Novera virtuální ústředna je nadstavbou služby Novera IP komplet. Je určena pro střední a malé podniky a představuje plně outsourcované řešení vnitrofiremní komunikace umožňující mezipobočkové volání zdarma. Jde o centralizovanou správu všech firemních lokalit bez nutnosti tuto ústřednu vlastnit, provozovat či časem jakkoli draze rozšiřovat.
Společnost, která se pro službu Novera virtuální ústředna rozhodne, platí pouze za využívanou službu a nemusí vynakládat žádné počáteční investice do pořízení klasické pobočkové ústředny. Novera virtuální ústředna je škálovatelná a je možno ji snadno přizpůsobit aktuálním potřebám zákazníka. Uživatelé virtuální ústředny ocení zejména jednoduchost ovládání (přímo z kteréhokoliv počítače v kanceláři) a její kompatibilitu s ostatními firemními systémy (CRM, ERP atd.). Samozřejmostí je smluvně garantovaná kvalita služby a doplňkové aplikace, které sledují okamžitý i celkový provoz ústředny na centrále i ve všech pobočkách.
Provoz ústředny je velmi nenáročný a jakékoliv změnové požadavky nevyžadují doplňkové investice a složité zásahy do celého systému tak, jak je tomu u klasických pobočkových ústředen. Naprostou většinu změn je možné řešit uživatelským způsobem s využitím běžné počítačové aplikace.
Služba Novera virtuální ústředna je vhodná pro firmy s celkovými výdaji na telekomunikace již od deseti tisíc Kč měsíčně. To znamená, že ji mohou využívat i společnosti s malým počtem linek na pobočce, jimž se dosavadní klasická ústředna nevyplatila. Služba umožňuje využívat stejný rozsah funkcionalit, jaké jsou k dispozici na centrále, i na kterékoliv z jejích poboček. Celé virtuální řešení přináší výrazné až 35% snížení pořizovacích nákladů a redukci provozních nákladů až o 20 % oproti klasické pobočkové ústředně.
Komentář redakce: GTS není první, kdo přichází s virtuálními ústřednami. Tato služba má skutečnou budoucnost - nákup velkých a drahých ústředen je již minulostí, vše lze řešit vzdáleně. Vše navíc funguje stejně tak dobře, virtuální ústředna je snadná na ovládání a je snadné ji rozšiřovat. Pokud ve své firmě ještě používáte staré ústředny nebo IP PBX, jaké má třeba Alcatel, počítejte s tím, že dříve či později je odvezete do sběru. A čím dříve to uděláte, tím dříve začnete šetřit své peníze.
Info: www.gts.cz
Vratislav Klega
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
Nová verze prohlížeče DuckDuckGo Privacy Browser pro systém Android získala funkci na ochranu…
Klientská aplikace komunikátoru WhatsApp má spoustu šikovných nastavení na zvýšení vašeho…
Jak vyřešit problém, že mobilní verze webového prohlížeče Chrome nepodporuje přepínání účtů…
Aktuální pozice všech autobusů a tramvají Pražské integrované dopravy jako na dlani – to…
Technologické firmy redukují počty svých zaměstnanců, včetně Microsoftu. Lidé z oboru se…
Humanoidní robot Atlas společnosti Boston Dynamics umí tančit, umí parkour a nyní také…
Propouštění v technologické branži nebere konce. Nyní oznámil také hardwarový a softwarový…