Menu

GTS Novera: Zrušení FUP

13.03.2008 00:00 | Redakce Chip + Přidat komentář
GTS novera je další z operátorů, kteří zrušili FUP

GTS Novera: Zrušení FUP

Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera od dubna zruší datové limity i u nejnižší varianty připojení k internetu, služby Novera DSL Fun, která byla poslední nabízenou variantou s tímto omezením. Naváže tak na loňské zrušení datových limitů u služby Novera duo express a zkompletuje tím svou nabídku bezlimitního připojení k internetu i o tuto základní variantu. Tu byl doposud nucen vlivem velkoobchodní nabídky dominantního operátora nabízet pouze s datovými limity.

V rozšíření nabídky bezlimitního připojení GTS Novera pomohlo plánované zrušení datových limitů u služby ADSL dominantního operátora, které bylo oznámeno tento týden. Dosud byla nabídka GTS Novera v tomto ohledu omezena parametry nastavenými velkoobchodní nabídkou společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Zrušení datových limitů se týká všech stávajících i nových zákazníků.

„U produktů, jejichž parametry sami definujeme, jsme ke zrušení datových limitů přistoupili již vloni. Myslíme si, že uživatelé nemají být při využívání internetového připojení nijak omezováni, takže vítáme, že k tomuto názoru nyní dospěl i dominantní operátor. Konečně tedy budou všechny služby internetového připojení, které nabízíme, bez datového omezení,“ řekl Miloš Mastník, ředitel divize strategie a produktů společnosti GTS Novera.

Komentář redakce: Tento krok byl jen otázkou času. Když jsme vás v pondělí informovali, že O2 ruší datové limity, bylo jasné, že operátoři, kteří od něj velkoobchodní ADSL nakupují přistoupí také na zrušení limitů. Od dubna tedy bude surfování o trochu více „neomezené“.

Vratislav Klega

 

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení