Menu

Hudební celebrity obětí počítačových zločinců

15.12.2010 18:38 | Redakce Chip + Přidat komentář
Hudební celebrity obětí počítačových zločinců

Hudební celebrity obětí počítačových zločinců | foto: CHIP

V uplynulých dnech se stala řada významných osobností z hudebního průmyslu terčem počítačových zločinců, kteří se vloupali do jejich počítačů a ukradli dosud nevydané skladby, které následně umístili na internet. Podle některých zpráv dokonce ukradli i kompromitující fotografie, které se mohou snažit prodat médiím nebo je zneužít k vydírání.

Většina lidí se sice nemusí obávat krádeže potenciálního platinového hitu, ale každý má řadu citlivých dokumentů a obrázků, které nemá nikdo jiný vidět. Proto je potřeba se proti počítačovým zločincům chránit. Před nimi totiž není v bezpečí nikdo.

 

Experti týmu Norton proto dali dohromady několik bodů, jejichž dodržování pomůže držet zločince dál od vašich dveří:

·         Nastavte si heslo – Měňte své heslo pravidelně a nepoužívejte stejné heslo na různých stránkách nebo počítačích.

·         Sledujte svůj stav – Sledujte výpisy z kreditní karty. Řada počítačových zločinců nyní krade dlouhodobě menší částky v naději, že se tím vyhnou odhalení. Pokud zjistíte podezřelý poplatek, obraťte se na danou banku a ověřte si jeho pravost.

·         Bezpečnostní programy – Dnešní on-line hrozby mají řadu různých podob. Používejte bezpečnostní software, jako je například Norton Internet Security 2011, který poskytuje účinou a rychlou ochranu, takže můžete bez obav odesílat e-maily, nakupovat nebo vést on-line bankovnictví.

 

Více informací naleznete na adrese: http://community.norton.com/t5/Ask-Marian/Hackers-Steal-Unreleased-Music-From-Famous-Recording-Artists/ba-p/337840

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení