Zálohujte si lokálně snímky uložené ve Fotkách Googlu
Služba Fotky od společnosti Google je praktická a fotografie na ní máte k dispozici on-line.…
Nástroj tvorby cen a vztahů u podnikového bankovnictví společnosti IBM Cognos umožňuje manažerům modelovat různé cenové scénáře a ohodnotit odpovídající riziko na úrovni vztahu.
Přední dodavatel v oblasti řešení Business Intelligence a řízení výkonnosti společnost Cognos, patřící pod IBM, nedávno oznámila spuštění nové výkonnostní aplikace určené na pomoc komerčním bankéřům v účinném stanovení cen u nových obchodů při zvážení souvisejících rizikových faktorů a rentability celkových zákaznických vztahů.
Nástroj tvorby cen a vztahů u podnikového bankovnictví společnosti IBM Cognos nabízí komerčním bankám rámec řízení výkonnosti, umožňující účinně modelovat a stanovovat cenu jak u úvěrových tak neúvěrových obchodních scénářů, které jsou v souladu s cíly podniku. Manažeři mohou analyzovat navrhované obchody oproti existujícímu portfoliu zákazníka, přičemž mají úplný přehled o celkové plánované rentabilitě zákazníka a odpovídajícím riziku, a usnadňuje jim určování nové ceny obchodu, která bude odpovídat nebo převýší bankou stanovené minimální výnosy požadované pro investiční rozhodnutí a zlepší rizikově upravenou výnosnost kapitálu
"Pracovní formuláře tvorby cenových modelů jsou neefektivní, protože nejsou schopny dodat holistickou informaci a přehled o zákaznickém vztahu, které komerční bankéři potřebují k efektivní tvorbě cen u nových obchodů. Tyto nedostatky jsou zveličovány zvýšeným zaměřením bank na provozní efektivitu a zmírnění rizika," uvedl Francis McKeon, ředitel bankovního sektoru ve společnosti Cognos. "Nástroj tvorby cen a vztahů u podnikového bankovnictví nabízí konzistentní, nejosvědčenější modely tvorby cen na základě rizika, kde manažeři vztahu mohou rychle ohodnotit scénáře tvorby cen u nových obchodů, měřit jejich rentabilitu a dopad souvisejícího rizika, a poté je porovnat oproti požadovaným minimálním výnosům pro investiční rozhodnutí. To zaručuje řídícím pracovníkům, že tvorba cen u obchodů se vyvíjí v souladu s cíly podniku a při změně strategie ji lze snadno modifikovat."
Nástroj tvorby cen a vztahů u podnikového bankovnictví společnosti IBM Cognos je pátý v řadě nástrojů bankovní výkonnosti od roku 2006, kdy společnost Cognos zahájila spuštění těchto programů, včetně řešení výkonnosti poboček, výkonnost podnikové a retailové klientely a rizikově upravená rentabilita. Společnost Cognos rovněž nabízí nástroj pro řízení výkonnosti v oblasti rentability pojistných produktů.
Služba Fotky od společnosti Google je praktická a fotografie na ní máte k dispozici on-line.…
Možná se vám už také stalo, že jste kliknuli na tlačítko pro vypnutí počítače, ale hned jste…
Funkci »Microsoft Print to PDF«, která umožňuje prakticky z jakékoli aplikace s podporou…
Nástroj DISM (Deployment Image Servicing and Management) z výbavy Windows 10 lze použít k…