Menu

Jabra M5390

09.07.2008 23:00 | Redakce Chip + Přidat komentář
Bluetooth sluchátko s dosahem 70 metrů

Jabra M5390

GN Netcom uvádí na trh nový multifunkční headset Bluetooth – Jabra M5390. Je to další výrobek značky Jabra ze série multiuse. M5390 je skvělé řešení pro osoby, které ve své práci používají různé formy komunikace. Současně může spolupracovat se dvěma zařízeními, jako jsou například: telefon – pevná linka, softwarový IP telefon např. X-Lite, SJPhone nebo mobilní telefon. Dále se model M5390 odlišuje dosahem až do 70 metrů a také zlepšenou kvalitou přenosu zvukového pásma.

Jabra M5390 spojuje velký dosah a vysokou kvalitu zvuku headsetu určeného do kanceláře s komfortem používaní bezdrátového sluchátka. Zařízení je navrženo tak, aby odpovídalo podmínkám provozu v kancelářích. Model M5390 zaručuje čistý širokopásmový zvuk ve vysoké kvalitě. Sluchátko má prodloužené rameno, které pomáhá redukovat šumy a zajišťuje digitální zesilování zvuku díky použití technologie DSP (digital signal processing). Zařízení má dosah do 70 metrů, který umožňuje uživatelům volně se pohybovat po kanceláři bez přerušení hovoru. Díky adaptéru Jabra A335w Bluetooth Dongle headset Jabra M5390 zaručuje snadnou instalaci „plug-and-play“ na počítači, který má sofrware pro telefonování, jako je například Skype. Je také kompatibilní s většinou systémů pro pevné linky a spolupracuje i s jakýmkoliv mobilním telefonem, jenž má technologii Bluetooth.

Spojení se ovládá pomocí tlačítek na sluchátku. Tímto způsobem může uživatel snadno ukončit, zahájit nebo přerušit hlasové spojení. Doba hovorů je do 6 hodin, doba pohotovostního režimu – do 60 hodin. Headset váží pouhých 18 gramů, což jej umožňuje používat po celý den.

Vratislav Klega

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení