Menu

Konec Sazka arény: O2 aréna nastupuje

04.02.2008 00:00 | Redakce Chip
Mobilní operátor Telefónica O2 a majitel Sazka arény společnost BESTSPORT, podepsaly pětiletý kontrakt o pronájmu pražské arény, který nabude účinnosti dne 1. března 2008.

Konec Sazka arény: O2 aréna nastupuje

Mobilní operátor Telefónica O2 a majitel Sazka arény společnost BESTSPORT, podepsaly pětiletý kontrakt o pronájmu pražské arény, který nabude účinnosti dne 1. března 2008.

Podpisem pětiletého kontraktu s majitelem a provozovatelem arény, získala Telefónica O2 nejen právo používání oficiálního názvu O2 aréna, ale také řadu dalších výhod s podporou arény spojených. Logem a grafikou titulárního a generálního partnera, kterým se Telefónica O2 Czech Republic stala, budou v následujících dvou měsících brandovány jak venkovní tak vnitřní prostory O2 arény.

Generální ředitel Telefónicy O2 Salvador Anglada k tomuto kontraktu řekl: „Naše dlouhodobá sponzoringová strategie se zaměřuje na podporu hudby, kultury a sportu. Podepsání kontraktu o pronájmu multifunkční arény je tedy pouze logickým vyústěním těchto aktivit. Získali jsme místo, které veškeré naše aktivity spojí a pomyslně zastřeší. Navíc tak našim zákazníkům budeme v budoucnu moci nabídnout speciální benefity a exkluzivní služby spojené s programem v hale".

O2 aréna v číslech

 

  • základní kámen byl položen vříjnu 2002, provoz aréna zahájila vbřeznu 2004
  • obestavěný prostor je srovnatelný s 3 chrámy sv. Víta, 6 Kongresovými sály v Kongresovém centru Praha nebo s 12 plaveckými stadiony v Podolí
  • střešní konstrukce s průměrem 135 metrů a hmotností 1200 tun
  • obvodový plášť, vyrobený ze speciálního skla smikroskopickými vrstvami drahých kovů, měří 420 metrů
  • koncertní kapacita téměř 19000 diváků, hokejová kapacita 17300 diváků
  • více než 40 základních prostorových uspořádání pódia a hlediště
  • 51 skyboxů, 15 sportboxů, 4 partyboxy a 1306 klubových sedadel
  • 3 restaurace, 6 barů, 2 kavárny a 26 stánků se značkovým rychlým občerstvením
  • 2 900 míst vrestauracích, barech, kavárnách a provozovnách srychlým občerstvením
  • výčepní systém, schopný vytočit 10000 nápojů během 15 minut
  • multimediální videokostka splochou 136 metrů čtverečních, fascia displej dlouhý přes 300 metrů, 200 plazmových obrazovek
  • v období březen 2004 - únor 2008 proběhlo varéně přes 420 sportovních, kulturních a dalších událostí
  • systém SazkaTicket již prodal přes 3 miliony vstupenek za téměř 1,5 miliardy Kč
  • mistrovství světa v ledním hokeji navštívilo přes 420 000 diváků, baráž tenisového Davis Cupu téměř 40 000 diváků, koncerty Madonny více než 36 000 diváků a představení muzikálu Mamma Mia! přes 32 000 diváků

Podepsaná smlouva byla uzavřena na dobu pěti let s následnou možností prodloužení. V průběhu března 2008 změní O2 aréna svou podobu. Loga O2 se objeví na třech střešních neonových bannerech a dojde k modrému nasvícení pláště budovy. Změna se samozřejmě dotkne také oplocení a vybraných vnitřních prostor arény. Logo O2 nebude chybět ani na uniformách zaměstnanců, vstupenkách nebo plakátech a billboardech, upozorňujících na chystané akce.

Aleš Přistál

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a užitím pro marketingové účely vydavatelství Burda Praha, spol. s.r.o.

Předplatné / nákup chipu Digitální edice chipu Aktuální vydání