Menu

LG Optimus Chic

15.12.2010 12:21 | Redakce Chip + Přidat komentář
LG Optimus Chic

LG Optimus Chic | foto: CHIP

Společnost LG uvádí na trh v České republice a na Slovensku další smartphone z rodiny Optimus, a to model Chic E720. Rozšiřuje tak své portfolio chytrých telefonů na platformě Android.

LG Optimus Chic doplňuje již prodávaný model LG Optimus One, což je nejrychleji prodávaný telefon značky LG – během 40 dnů se prodalo milion kusů. K dnešnímu dni byl celosvětově potvrzen již 2miliontý prodaný telefon.

Model Optimus Chic ja založen na stejné hardwarové platformě jako Optimus One. Design tohoto smartphonu je však více zaoblený a superhladký povrch je vyroben z odolného materiálu s vysokým leskem. Chic navíc disponuje fotoaparátem s vyšším rozlišením – a to 5 MPx. Technologicky je telefon na vysoké úrovni. Smartphone sází na dotykový displej o úhlopříčce 3,2“, rozlišení HVGA (320 × 480 bodů). Využívá kapacitní technologii, podporuje technologie multitouch a DLNA.. Nechybí ani podpora rychlých dat HSDPA (až 7,2 Mb/s), samozřejmostí je Wi-Fi, Bluetooth nebo GPS. Telefon podporuje díky verzi Android 2.2 Froyo i USB tethering, jedním kliknutím z něj vytvoříte Wi-Fi hotspot pro sdílení 3G internetu dalším zařízením v okolí. Aplikace třetích stran je možné instalovat také na SD kartu (ta může mít až 32 GB).

Optimus Chic se skvěle hodí i jako náhrada za fotoaparát. Jeho 5 Mpx snímač je vybaven automatických zaostřováním a detekcí úsměvu, kvalita výsledných fotografií patří k nejlepším ve třídě 5 Mpx fotoaparátů. Jako operační systém byl vybrán moderní Android 2.2 Froyo, s tím že do budoucna LG uvažuje o možnosti upgradu na Android verze 2.3, který byl oznámen na začátku prosince letošního roku.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení