Menu

Microsoft plánuje kontroverzní novinku: s čím by hráči Xboxu měli do budoucna počítat

20.04.2022 09:30 | Jiří Palyza + Přidat komentář
Microsoft plánuje kontroverzní novinku: s čím by hráči Xboxu měli do budoucna počítat

Microsoft plánuje kontroverzní novinku: s čím by hráči Xboxu měli do budoucna počítat | foto: InspiredImages/Pixabay

Hráči konzolových her na Xboxu se pravděpodobně budou muset připravit na kontroverzní novinku. Microsoft plánuje do bezplatných her zavést reklamní bannery.

Nové oznámení se s velkým ohlasem u majitelů konzole Xbox pravděpodobně nesetká. Podle informací serveru Kotaku Microsoft zřejmě plánuje zavést do bezplatných konzolových her reklamu. Ta by mohla mít mimo jiné podobu reklamních billboardů v závodních hrách.

Microsoft v současnosti pracuje na technickém rámci, prostřednictvím kterého bude možné zobrazovat ve hrách reklamní obsah. Přístup k němu ale pravděpodobně budou mít pouze vybraní partneři. Zatím se neví, zda kromě billboardů budou k dispozici i jiné reklamní formáty, například videa.

Inovace pro Xbox: podle Microsoftu by reklama neměla rušit herní zážitek

xboxfreetoplay

Microsoft zřejmě plánuje ve hrách pro Xbox zobrazovat reklamy. | Zdroj: InspiredImages/Pixabay

Microsoft si je dobře vědom toho, že reklama ve hrách pravděpodobně nevyvolá u všech hráčů jen pozitivní reakci. Proto jsou vývojáři při implementaci velmi opatrní. Nechtějí negativně ovlivnit herní zážitek.

Hledání nových reklamních příležitostí je pravděpodobně také reakce na skutečnost, že mladší lidé méně konzumují klasická média, jako je televize. Proto je pro inzerenty obtížné tuto cílovou skupinu oslovit. V uzavřených systémech, jakým je například i Xbox, navíc jde pomocí blokátoru reklamu odstranit.

Zdroj: Kotaku

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení