Menu
CHIP Speedtest

Nejlepší firemní prezentace

31.10.2008 00:00 | Redakce Chip
výsledky soutěže aneb nejlepší ze 190 webů

Nejlepší firemní webová prezentace WebTop100 2008

Soutěž o nejlepší firemní webovou prezentaci WebTop100 2008 zná své vítěze. Nejlepší firemní web má podle odborné poroty v čele s předsedkyní Danou Bérovou společnost ČEZ. Vyhlášení výsledků proběhlo v den odborné konference WebTop100.

Sedmý ročník soutěže WebTop100 oceňující kvalitu zpracování firemních internetových prezentací a jejich přínos pro uživatele zná své vítěze. Žebříček soutěžních webů nejvýznamnějších firem podnikajících v České republice vyhrála společnost ČEZ (www.cez.cz). Na druhém místě se umístily stránky společnosti T-Mobile (www.t-mobile.cz), následované webem společnosti Česká pojišťovna (www.ceskapojistovna.cz). O výsledcích rozhodla odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání. Pořadatelem projektu WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web.

V letošním ročníku bylo hodnoceno téměř 190 firemních prezentací. Kromě vítěze v hlavním žebříčku WebTop100 byli na slavnostním galavečeru v disco klubu Pacha v Praze vyhlášeni vítězové 10 oborových žebříčků, kam byly firmy zařazeny podle oboru podnikatelské činnosti, dále nejlepší web v kategorii Microsite a výherci tří speciálních cen - marketingové, designové a uživatelské trefy.


Vítězové oborových žebříčků WebTop100 za rok 2008:

  • Auto-moto: Škoda Auto (www.skoda-auto.cz)
  • Telekomunikace a IT: PeckaDesign (www.peckadesign.cz)
  • Finance: Hypoteční banka (www.hypotecnibanka.cz)
  • Obchod a prodej: FREEPORT LEISURE (CZECH REPUBLIC) (www.freeport.cz)
  • Průmysl: Lesy České republiky (www.lesycr.cz)
  • Energetika: ČEZ (www.cez.cz)
  • Transport: Dopravní podnik hl. m. Prahy (www.dpp.cz)
  • Cestovní ruch: Ministerstvo zahraničních věcí ČR (www.czech.cz)
  • E-shop: MEGAPIXEL (www.megapixel.cz)
  • Potravinářství a gastronomie: Plzeňský Prazdroj (www.prazdroj.cz)
  • Microsite: STOCK Plzeň-Božkov (www.fs8000.cz)
  • Marketingová trefa: BAŤA (www.bata.cz)
  • Designová trefa: Opavia - LU (www.brumik.cz)
  • Uživatelská trefa: Dopravní podnik hl. m. Prahy (www.dpp.cz)

Komentář redakce: Na první pohled nezajímavá soutěž gigantů. Kde kdo si řekne, že stačí mít pořádný balík peněz a výsledek se dostaví sám. O nesprávnosti tohoto tvrzení se můžete přesvědčit na celé řadě webů - například na webu TV Nova. O nedostatku peněz zde jednoznačně nelze hovořit, přesto byl web pro obyčejné uživatele peklem. Chaos, zmatená navigace prapodivné vyhledávání - zkrátka noční můra každého uživatele. Nedávno byl sice podstatně vylepšen, přesto i v součásné době má do ideálu hodně daleko.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a užitím pro marketingové účely vydavatelství Burda Praha, spol. s.r.o.

Předplatné / nákup chipu Digitální edice chipu Aktuální vydání