Tip: jak oživit nefunkční pixely na monitoru – není vždy nutné hned kupovat nový
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
Každá přírodní katastrofa, která zasáhne do životů lidí, s sebou přináší řadu trápení a změnu životních priorit. Letošní povodně postihly spoustu jednotlivců a rodin a způsobily mnoho škod. Pro mnohé obyvatele z postižených oblastí jsou velmi problematické i tak banální věci, jako třeba sehnat nový telefon, vyměnit vytopenou SIM kartu nebo si zaplatit účty. Právě proto se Telefónica O2 rozhodla, že poškozeným nabídne individuální pomoc a pomůžeme tím, co umí - tedy komunikačními technologiemi.
Pro povodní postižené obyvatele jsou nyní nově připraveny speciální programy, které jim nabídnou okamžité řešení nastalé situace. V prvé řadě je to možnost bezplatného vydání nové SIM karty a to i se stejným telefonním číslem, sleva ve výši 1000,- Kč na nákup nového mobilního či fixního telefonu, pořízení ADSL, ISDN modemu či Set-top-boxu pro O2 TV.
Zájemci mají také možnost pořídit si se slevou 500,- Kč nový mobilní telefon Nokia 1661 (po slevě za 495,- Kč) nebo Motorola W230 (po slevě 695,- Kč) tak, aby mohli co nejrychleji telefonovat. Kromě toho lze individuálně dohodnout odklad splatnosti faktur za fixní služby a mobilní služby s uzavřenou smlouvou až o čtvrt roku. Zmraženo bude i vymáhání stávajících pohledávek a dojde k případné reaktivaci čísla, pokud na něm již došlo k omezení služeb pro neplnění závazků.
Vzhledem k tomu, že se u osob postižených živelnou katastrofou dá předpokládat silnější potřeba komunikovat, nabídne jim O2 50% slevu na volání z mobilního telefonu v rámci ČR po dobu dvou následujících zúčtovacích období. Majitelé předplacených karet mohou získat 100,- Kč kredit navíc po dobu 6 měsíců.
O výše uvedenou pomoc může zákazník požádat na značkové prodejně operátora do jednoho měsíce od vzniklé škody nebo do konce září, pokud škodní událost vznikla před 17. srpnem. Posun splatnosti lze dojednat na bezplatné zákaznické lince 800 123 456, kde lze také získat další informace. Pro přiznání výhod je třeba předložit doklad totožnosti (nebo náhradní doklad) a některý z dokumentů průkazně svědčících o tom, že zákazník byl významnou měrou postižen následky živelné pohromy. Může se jednat například o doklad o poskytnutí dávky mimořádné okamžité pomoci v hmotné nouzi, protokol o pojistném plnění, potvrzení městského či obecního úřadu, nebo jakýkoli jiný dokument dokládající skutečnost, že žadatel byl výrazně zasažen živelnou pohromou.
Info: http://cz.o2.com
Vratislav Klega
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
Nová verze prohlížeče DuckDuckGo Privacy Browser pro systém Android získala funkci na ochranu…
Klientská aplikace komunikátoru WhatsApp má spoustu šikovných nastavení na zvýšení vašeho…
Jak vyřešit problém, že mobilní verze webového prohlížeče Chrome nepodporuje přepínání účtů…
Aktuální pozice všech autobusů a tramvají Pražské integrované dopravy jako na dlani – to…
Technologické firmy redukují počty svých zaměstnanců, včetně Microsoftu. Lidé z oboru se…
Humanoidní robot Atlas společnosti Boston Dynamics umí tančit, umí parkour a nyní také…
Propouštění v technologické branži nebere konce. Nyní oznámil také hardwarový a softwarový…