Pořádek v Chromu, Firefoxu a dalších prohlížečích: tři jednoduché tipy pro úklid v browseru
Každý uživatel, který tráví hodně času surfováním na internetu, produkuje nejen datové smetí,…
Prestigio spouští zákaznickou podporu pro Českou republiku | foto: CHIP
Společnost Prestigio spustilo 1.11.2013 zákaznickou linku pro Českou republiku. Společnost Prestigio, mezinárodní výrobce elektroniky zkvalitňuje péči o své zákazníky. Od 1.11.2013 spouští zákaznickou linku pro Českou republiku.
Linka technické podpory je dostupná v pracovních dnech od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technické podpory jsou připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, technickými problémy a poradí i při výběru produktů. V případě, že zákazníci zavolají mimo provozní dobu a zanechají svůj kontakt, pracovníci zákaznické linky je budou kontaktovat následující den.
Prestigio spouští telefonickou podporu
Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak přirozeným posunem ve službách společnosti v rámci zkvalitňování produktové a technické podpory.
Každý uživatel, který tráví hodně času surfováním na internetu, produkuje nejen datové smetí,…
Microsoft postupně vylepšuje možnosti úpravy vzhledu Windows 10. Uživatelé si tak mohou stále…
V nejnovější verzi svého mobilního operačního systému Google přidal k nabídce vypínacího…
V Androidu 11 došlo k přemístění ovládacích prvků aplikací pro přehrávání multimédií: v čem…