Menu

SMSvoucher: kombinuje prvky slevového a SMS marketingu

28.11.2013 13:43 | Aleš Přistál + Přidat komentář
SMSvoucher: kombinuje prvky slevového a SMS marketingu

SMSvoucher: kombinuje prvky slevového a SMS marketingu | foto: CHIP

První krok k relaunchi zákaznických klubů – to slibuje dnes spuštěná služba SMSvoucher. Služba reaguje na klesající efektivitu obchodních sdělení a slevových nabídek.

SMSvoucher již v samotném začátku získal podporu velkých brandů jako například Husky, TIMEOUT, A3sport, JRC nebo PetCenter. Služba se stává klíčovým nástrojem otevřené platformy Brands’n’Friends, sloužící ke správě aktivit věrnostních klubů a rozšiřování zákaznických databází.

Zákazníci voucher vybírají z databáze slevových nabídek na webu www.SMSvoucher.cz nebo prostřednictvím aplikace pro mobilní zařízení, která mimo jiné pracuje s geolokací jednotlivých slevových akcí. Uživatel tak na mapě vidí, jaké akce může ve svém okolí využít. Tato funkce najde své uplatnění zejména na místech s vysokou koncentrací obchodních nabídek, tedy například v obchodních centrech. Aplikace navíc umožňuje ukládat a spravovat zákaznické karty libovolného množství i druhu.

smsvoucher-web

Vysoké efektivity tohoto nástroje je dosaženo z několika důvodů. Voucher, zaslaný prostřednictvím SMS zprávy, totiž není třeba dopředu platit ani tisknout a slevu lze uplatnit přímo „z telefonu“ na pokladně obchodníka nebo opsáním slevového kódu při nákupu v e-shopu. To výrazně zvyšuje míru využívanosti slevy. SMS zpráva zároveň vykazuje vyšší efektivitu – 90 % SMS zpráv je přečteno do 30 minut od obdržení.

SMSvoucher by navíc neměl jednotlivé slevové akce prodražit. Naopak slibuje vysokou návratnost.

smsvoucher-android    smsvoucher-apple

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení