Menu

Technologie Kaspersky Lab ochrání novou generaci firewallů ZyXEL

02.10.2014 21:49 | Karel Kovar + Přidat komentář
Technologie Kaspersky Lab ochrání novou generaci firewallů ZyXEL

Technologie Kaspersky Lab ochrání novou generaci firewallů ZyXEL | foto: CHIP

Nejnovější generace firewallů od společnosti ZyXEL bude v sobě mít integrované anti-malwarové technologie Kaspersky Lab. Spolupráce obou společností zajišťuje zabezpečení podnikových sítí před malwarem v reálném čase.

ZyXEL má nabídce široké portfolio drátových a bezdrátových síťových řešení pro zákazníky od poskytovatelů telekomunikačních služeb přes malé a střední podniky po domácí uživatele. Série USG se dělí do tří kategorií:

  • Extreme (USG1100 a USG1900), která poskytuje vysokou přístupnost, rozsáhlé služby a zjednodušenou správu středním a velkým podnikům.
  • Advanced (USG 110, USG210 a USG310) nabízí specifické funkce a poskytuje zabezpečenou a neustálou online síťovou ochranu pro malé a střední podniky.
  • Performance (USG40, USG40W, USG60, a USG60W), která poskytuje plně integrované zabezpečení pro odlehlé kanceláře, obchody a malé podniky.

Všechna řešení řady USG jsou vybavena technologií Kaspersky SafeStream II, která systémovým správcům pomáhá dosáhnout nejvyššího stupně zabezpečení sítě bez snížení výkonu a kvality služeb. SafeStream II využívá v cloudu sdílené bezpečnostní informace k rychlé filtraci nejnebezpečnějšího a nejrozšířenějšího malwaru v síťovém provozu. Mezi úspěšně zablokované hrozby bránami ZyXELu posílené Kaspersky SafeStream II patří viry, červi, trojské koně, 0-days, škodlivé weby a HTML skripty nebo škodlivé mobilní aplikace.

O technologii Kaspersky Safe Stream II se více dozvíte zde, o sérii ZyXEL USG tady.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení