Menu

Vytápění sedaček BMW pouze v rámci předplatného: budou nový trend následovat i další automobilky?

21.07.2022 12:00 | Jiří Palyza + Přidat komentář
Vytápění sedaček BMW pouze v rámci předplatného: budou nový trend následovat i další automobilky?

Vytápění sedaček BMW pouze v rámci předplatného: budou nový trend následovat i další automobilky? | foto: Roman Khripkov/Unsplash

Mnichovský výrobce bude ve svých vozidlech do budoucna stále více využívat předplacené služby. Nyní se objevila zajímavost, kdy se za vyhřívání sedadel požaduje měsíční platba.

Model předplatného zavedla německá automobilka BMW pro některé modely svých vozů, prodávaných na trzích Velké Británie, Nového Zélandu, Jižní Afriky, Jižní Koreje, ale i pro svůj domácí trh. Týká se vyhřívání sedadel, které si zákazníci mohou objednat za předplatné ve výši v přepočtu 440 Kč/měsíčně.

Roční předplatné je potom za 4410 Kč, po dobu tří let si svá pozadí můžete vyhřívat za 7350 Kč a neomezený přístup k této možnosti získáte za 10 540 Kč.

Za poplatky předplatného bude stále více funkcí

Bavorská automobilka experimentuje s modelem předplatného už od roku 2020. Některé z funkcí nabízí pouze v případě, že si pro ně zákazník zvolí některý z abonentních plánů.

Potřebné komponenty a technologie jsou obvykle ve vozech zabudovány, pouze jejich používání je zablokováno. Jde například o možnost nahrávání záznamů z kamer, vyhřívání volantu, adaptivní tempomat nebo rozšířený jízdní asistent.

Sportovně založení řidiči si mohou pořídit i balíček IconicSounds Sport, který umožňuje ve voze přehrávat různé zvuky motoru. Jednorázový poplatek za zvukový efekt rallyového jezdce vás přijde na něco málo přes 2830 Kč.

Zdroj: The Verge

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení