Menu

Zákazníci O2 volají nejčastěji k německým sousedům

03.06.2012 06:00 | Redakce Chip + Přidat komentář
Zemí, do níž se nejčastěji volá z českých fixních telefonních linek O2, je Německo. Podle březnových statistik společnosti Telefónica směřovalo z Česka do Německa téměř 15 milionů volání. Je to více než pětina všech volání z pevných linek do zahraničí, celkem jich totiž fixní síť O2 registrovala kolem 70 milionů.

Za vysoká čísla posledních měsíců může pravděpodobně zahraniční obchod, který skončil v březnu s historicky nejvyšším přebytkem. Vývoz v březnu podle předběžných údajů meziročně stoupl o 6,9 procenta.


Do jakých zemí se nejčastěji volá z českých pevných linek O2? (počty volání)

Německo 14,8 mil.
Polsko 8,2 mil.
Slovensko 6,3 mil.
Švýcarsko 4,0 mil.
Itálie 3,2 mil.

zdroj: Telefónica Czech Republic, březen 2012

Zákazníci O2 volají při roamingu nejčastěji ze Slovenska

Poněkud jiná čísla se ukazují, pokud se podíváme na statistiky příchozích hovorů z mobilních telefonů O2 při roamingu. Zde vede s relativně malým náskokem Slovensko před Německem. O prázdninách se ovšem výrazně navyšují hovory z letních lokalit, jako je Itálie a Chorvatsko. Nejmenší počet hovorů potom statistiky zachytily z Burundi, Faerských ostrovů a Angoly – ze všech tří jmenovaných zemí to byly jen desítky hovorů během jednoho měsíce.

Z jakých zemí volají klienti O2 při roamingu nejčastěji? (počty volání)

Slovensko 4,1 mil.
Německo 3,8 mil.
Rakousko 2 mil.
Itálie 1,3 mil.
Polsko 1,1 mil.

zdroj: Telefónica Czech Republic, 2011

Z jakých zemí volají klienti O2 při roamingu nejméně? (počty volání)

Burundi 16
Faerské ostrovy 71
Angola 88
Jemen 118
Mosambik 176

zdroj: Telefónica Czech Republic, 2011

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení