Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Effectix: měření efektivity reklamních investic do internetu

redakce 07.12.2010

Effectix.com uvádí v těchto dnech na český a slovenský trh desktopovou aplikaci Effectix Analyzer. S jeho pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledavačů po celém světě. Aplikace je komplexním a přesným nástrojem pro vyhodnocování reklamních kampaní, která na trhu dosud chyběla.

Kapitoly článku

Effectix Analyzer je desktopovou aplikací, která je spuštěna v systémové liště. Sleduje v reálném čase pozice, na nichž se webové stránky firmy zobrazují po zadání navolených klíčových slov. Pro další klíčové ukazatele využívá důvěryhodný zdroj dat z programu Google Analytics a srovnává výsledky z vyhledávačů Seznam.cz, Google.com a dalších po celém světě. Porovnání statistik je schopen jako jediný program zobrazit v jediném grafu.

Effectix Analyzer – změří poměr cena/výkon

Jde v současnosti o jediný přesný a jednoznačně přehledný nástroj na trhu pro vyhodnocování, změření a porovnání investic do vlastních reklamních kampaní. Není třeba se tak spoléhat na externí statistiky nebo různé zavádějící grafy. S jeho pomocí tak lze např. porovnat poměr cena/výkon u katalogů (firmy.cz; edb.cz; zlatestranky.cz; najisto.cz; …), u PPC reklamy nebo u jakéhokoli jiného zdroje, jenž přivádí návštěvníky na firemní nebo osobní stránky. Effectix Analyzer tak umožní řídícím pracovníkům i marketingovým manažerům plánovat každou další kampaň na internetu efektivně a s maximálním možným zacílením na konkrétního zákazníka.

Společnost Effectix.com zřídila pro tento produkt speciální webové stránky www.analyzuj.cz, kde je možné aplikaci (demo licence) vyzkoušet.

Co vše Effectix Analyzer umí?

  • Umí porovnávat úspěch kampaní, a to v jednotlivých internetových katalozích, v jednotlivých PPC systémech a v jednotlivých vyhledávačích.
  • Umí zobrazovat pozice na jednotlivá klíčová slova ve vyhledávání a konverzní cíle (kolik ze skutečně přivedených zákazníků na stránky uskutečnilo cíle).
  • Umí měřit návštěvnost, tedy přímá návštěvnost, díky SEO (vyhledávání ve fulltextech), díky PPC kampaním (prokliky) a z internetových katalogů.
  • Imí vše sledovat jednotlivě i souhrnně v denním, týdenním a měsíčním grafu.




Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud