Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

HP Support Center rozšířen o nový portál a mobilní aplikaci

redakce 25.05.2011

Centrum zákaznické podpory HP bylo rozšířeno o nový portál a aplikaci pro mobilní technickou podporu.

Kapitoly článku

Středisko podpory společnosti Hewlett-Packard, HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a jako první na trhu stejnojmennou aplikaci pro mobilní technickou podporu.

Služby podpory HP Support Center nabízejí klientům:

  • Snadný a rychlý přístup ke komunitě HP Always On, jejímž prostřednictvím mohou komunikovat s tisíci IT profesionály, vzájemně sdílet osvědčené postupy při řešení problémů a vstupovat do znalostní databáze.
  • Nepřetržitou mobilní technickou podporu pro řešení společnosti HP a vybraných třetích stran prostřednictvím mobilních zařízení. Potřebná aplikace pro webOS, Android a IOS 4 by měla být k dispozici v létě letošního roku.
  • Řízení procesů online podpory týkajících se řešení problémů, správy smluv a záruk, zadávání jednotlivých případů podpory a spojení s aktuálně dostupnými odborníky HP.

Dostupnost

Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení budou v České Republice k dispozici během června.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud