Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Intel uvádí online magazín iQ o technologických inovacích

Pavel Trousil 07.07.2014

Nová digitální platforma iQ Intel zpřístupňuje čtenářům svět technologií nad rámec procesorů z perspektivy životního stylu, kultury, zábavy a vzdělání.

iq-main-page-nahled

Firma Intel, která je úzce spojena s procesory, chce vyprávět příběhy, kde se o procesorech moc nemluví. To je v kostce přístup charakterizující médium společnosti Intel nazvané iQ, které je od června 2014 k dispozici i v české verzi. iQ se plánovitě vyhýbá odbornému stylu počítačových zinů, daleko spíše jde o digitální platformu, jež v synergii s aktivitami společnosti Intel zejména na Facebooku chce zpřístupnit svět technologií mladšímu publiku z perspektivy životního stylu, kultury, zábavy či vzdělání.

Témata sahají široce od biometrických triček přes rozšířenou realitu až po elektronickou hudbu vytvořenou počítačem – jejich společným jmenovatelem jsou technologické inovace. „V krátké historii české verze je zatím nejúspěšnější článek o filmu Godzilla, který si přečetlo víc jak deset tisíc čtenářů. Cílem je ale oslovit také lokální autory a bloggery, kteří k technologiím mají co říct,“ říká Pavel Svoboda, PR manažer společnosti Intel. Na české verzi aktuálně boduje příspěvek studenta Marka Nováka, dvojnásobného účastníka nejprestižnější středoškolské vědecké soutěže Intel ISEF, který inspirativně shrnul svůj životní vývoj od fanouška elektroniky k vývojáři biomedicínských zařízení a podporovatele obdobně talentovaných studentů.

iQ vzniklo před dvěma roky jako experiment na poli content marketingu, který využívá tvořivého potenciálu zaměstnanců společnosti Intel v prostředí sociálních médií. Na hlavní stranu tohoto originálního „firemního časopisu“ se dostanou pouze příspěvky, které doporučí určitý počet lidí.  Nikdy nesmí chybět fotografický doprovod. Demokratický a soutěživý aspekt je testem čtivosti článků, které mají posílit znalost značky především mezi mladší generací. Obsah doplňují články od externích autorů a odborníků. „Intel si postupně uvědomil, že to je skvělá příležitost mluvit o technologiích a inovacích v širším slova smyslu a zahrnout i kulturu, módu, sport, hudbu či umění. Tak se z iQ stalo médium životního stylu dostupné i v dalších národních mutacích,“ popisuje vývoj nového média Pavel Svoboda, který sdílí názor, že hodnota firemní značky je také v tom, jak zajímavé o sobě dokáže vyprávět příběhy.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud