Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Lenovo mění logo

Pavel Trousil 14.07.2015

Lenovo na technologické konferenci Lenovo Tech World představila své nové logo. Do budoucna si společnost Lenovo klade za cíl především rozvíjet vztahy se svými zákazníky napříč mnoha komunikačními kanály.

Firma Lenovo se z původně výhradně počítačové firmy změnila na jednu z největších globálních společností zaměřenou na uživatelskou elektroniku vůbec. To chce vyjádřit i novým logem, které je podle Lenova více osobní, poutavé, zaměřené na spotřebitele a reflektuje osobnost společnosti.

Společnost Lenovo v nedávné době oslavila 10leté výročí své akvizice počítačové divize společnosti IBM. Tato počáteční akvizice pomohla společnosti Lenovo stát se technologickým lídrem s obratem 46 miliard dolarů ročně. Zároveň se stala pobídkou k rozvíjení nových podniků a zařízení, včetně divize chytrých telefonů a serverů podpořených akvizicemi společnosti Motorola Mobility a divize serverů x86 od IBM v roce 2014.

Na českém trhu drží společnost Lenovo pozici jedničky, na konci roku 2014 byla největším dodavatelem osobních počítačů v České republice. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje svou nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud