Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Mobilní bankovní aplikace dohánějí internet banking

Josef Mika 23.05.2018

Česká banka Air Bank, která svým klientům nabízí mobilní aplikaci My Air, uvádí, že v každodenním používání mobilní bankovnictví dohnalo to internetové. Vzhledem k rozšiřování funkcí My Air i konkurentů bude tento trend asi pokračovat.

Mobilní aplikaci My Air má ve svém telefonu přes 285 tisíc klientů Air Bank, tedy přibližně každý druhý. Měsíčně se do ní přihlásí přes 200 tisíc klientů a denně je to už dokonce stejný počet lidí jako do internetového bankovnictví. Jakub Petřina, ředitel produktů a marketingu Air Bank k tomu říká, že „mobilní aplikaci bereme od její první verze jako další plnohodnotný kanál pro používání banky a přidáváme do ní stále víc služeb tak, aby klienti časem nic jiného než aplikaci nemuseli používat“.

Air Bank je jedna z prvních bank na českém trhu, která uvádí konkrétní čísla ohledně využívání svého mobilního bankovnictví. Je z nich patrný jasný trend přesunu klientů od domácích PC a notebooků k chytrým telefonům. Air Bank k tomu pomáhá i neustálé rozšiřování možností mobilní aplikace My Air, kterou představila už v roce 2013. Aktuálně chystá například odměny za placení, výběry peněz z bankomatu mobilem (pomocí funce NFC), možnost zobrazit si v aplikaci svůj karetní PIN nebo možnost nahlížet přímo z bankovnictví Air Bank na vlastní účty v jiných bankách. Ta poslední funkce závisí na otevřeném bankovnictví dalších bank.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud