Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Office 365 pro domácnosti

redakce 05.03.2013

Společnost Microsoft oficiálně uvedla na český trh službu Office 365 pro domácnosti, která umožňuje využívat nejnovější kancelářské aplikace na bázi předplatného.

Nabídka Office 365 byla až doposud určena jen pro firmy, což se ovšem s příchodem Office 2013 mění. Z dosavadního tříletého cyklu aktualizací kancelářského balíku přechází Microsoft na průběžné aktualizace funkcí prostřednictvím Windows Update a umožňuje tak i domácím uživatelům pracovat vždy s aktuálními verzemi aplikací Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher a Access. Služba Office 365 pro domácnosti je dostupná prostřednictvím předplatného, které činí 2 499 Kč na jeden rok a vztahuje se až na 5 různých zařízení v rámci jedné domácnosti. Každý z uživatelů získá navíc i 20 GB prostoru v cloudovém úložišti SkyDrive a součástí předplatného je i 60 minut na volání prostřednictvím aplikace Skype na pevné linky po celém světě. Připravena je i nabídka pro vysokoškoláky, kteří mohou Office 365 využívat na dvou zařízeních (PC nebo Mac) po dobu čtyř let za 1 999 Kč, a možnost krátkodobého předplatného Office 365 za 250 Kč měsíčně.

Microsoft velmi usiluje o přechod domácností na obchodní model předplatného za využívání aplikací Office 2013, čemuž přizpůsobil i cenovou politiku klasických „krabicových“ verzí kancelářského balíku. Základní sadu Office 2013 pro domácnosti tak pořídíte za 3 499 Kč a musíte se přitom spokojit pouze s aplikacemi Word, Excel, PowerPoint a OneNote. Outlook najdete až ve verzi Office 2013 pro podnikatele za 6 799 Kč. Stejnou sadu aplikací jako Office 365 obsahuje až verze Office 2013 pro profesionály, která ovšem přijde na 13 999 Kč. To ale není vše – nově jsou krabicové edice Office 2013 vázány vždy na jeden počítač. Pokud tedy počítač s instalací Office 2013 vyměníte (licence je vázána na základní desku), nebude možné kancelářský balík na novém stroji reaktivovat – vždy bude třeba zakoupit novou licenci Office 2013.

Vedle nových funkcí Office 2013 je hlavním prodejním argumentem Microsoftu především úspora času, kterou by měly podpořit například i nové a do češtiny lokalizované typy šablon (pozvánky, přání, rozpočty, kalendáře atd.).

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud