Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Plať mobilem a m-platby

redakce 18.03.2011

T-Mobile podporuje rozvoj mobilních plateb na českém trhu a i proto nyní přichází se zajímavými novinkami.

Nyní dochází k významnému rozšíření možností využití této platební metody v oblastech, kde nízká částka jedné transakce bývala překážkou. Klienti mohou nakupovat v pohodlí přímo ze svého mobilního telefonu, přičemž maximální částka platby se zvýšila z původních 700 Kč na 1 200 Kč.

„V současné době se prostřednictvím této platformy realizuje více než 1 000 transakcí denně, což je nárůst o 100 % oproti loňským číslům,“ říká Vít Šoupal, senior manažer mobilních plateb T-Mobile, a dodává: „Internetové stránky www.platmobilem.cz navštíví denně 5 000 návštěvníků za účelem zjištění bližších informací. Současně s navýšením transakčního limitu dochází také ke snížení odměny pro TMCZ a tím k vylepšení obchodních podmínek m-platby pro obchodníky. Navýšení maximální částky a zlepšení obchodních podmínek vnímáme jako jeden z klíčových faktorů pro budoucí rozvoj mobilních platebních bran, což dokazují i ohlasy našich obchodních partnerů.“

M-platba jako jedna z platebních metod „Plať mobilem“ umožňuje zákazníkům realizovat rychlou a bezpečnou úhradu služeb či zboží prostřednictvím webového či wapového rozhraní mobilního telefonu či internetu. Využívá se přitom platební brány umístěné na internetových stránkách. Způsob úhrady je vhodný například pro prodej vstupenek na hudební a sportovní akce, nabídku pojištění, eshopy se softwarem nebo herny. Platby jsou zákazníkům strhávány buď z kreditu předplacené karty, nebo přičteny k vyúčtování u tarifních klientů.

V současné době lze jednoduchého a komfortního způsobu placení prostřednictvím Plať mobilem (ať už formou SMS plateb nebo m-plateb) využít při nákupu vstupenek na festivaly, jízdenek na MHD, parkovacích lístků, e-knih, cestovního pojištění, zvýraznění inzerce na internetových reklamních portálech, nákupu mobilního obsahu či při internetovém sázení. Do budoucna se počítá s rozšířením uplatnění i v dalších oblastech jako prodeje lístků do kin, na různé sportovní a kulturní akce, jízdenky meziměstské dopravy a v neposlední řadě i prodej fyzického zboží v e-shopech.
Jednotná platební značka Plať mobilem, na jejímž zavedení se T-Mobile aktivně podílel, vznikla ve spolupráci členů Asociace provozovatelů mobilních sítí a má za cíl srozumitelným způsobem představit zákazníkům různé druhy mobilních plateb (platební brány, Premium SMS, DMS a Audiotex) a jejich využití.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud