Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Řešení Ericssonu pro LTE vysílání změní svět reklamy

redakce 10.04.2014

LTE Broadcast je revoluční řešení Ericssonu, které umožňuje poskytovat vysokokvalitní televizní služby prostřednictvím mobilních sítí.

Loňské vydání zprávy Ericsson Mobility Report předpovídá, že se mobilní datový provoz do konce roku 2019 zvýší desetinásobně. Hlavním motorem tohto nárůstu bude podle Ericssonu videoobsah. S rostoucí penetrací smartphonů a tabletů roste také poptávka po řešeních TV Anywhere, tedy televizním vysílání dostupném odkudkoliv, kde je mobilní signál.

130211-er-lte-broadcast-455

Odpovědí Ericssonu na tento trend je jeho řešení LTE Broadcast, které umožňuje poskytovat vysokokvalitní televizní služby prostřednictvím LTE mobilních sítí. Jeho přínos spočívá zejména ve zkvalitnění distribuce videoobsahu a vyšším uživatelském komfortu. Operátorům  zase umožní nejen připravit se na výrazný růst datové poptávky, ale také přinášet svým zákazníkům nové, inovativní služby.

Inovativnosti řešení si všimla i porota prestižního TV Connect Award, když řešení LTE Broadcast od Ericssonu získalo ocenění v kategorii „Nejlepší TV vysílání v pohybu“. Ericsson si tak zapsal už páté významné ocenění tohoto řešení.

Oceňovaný produkt Ericssonu v sobě kombinuje tři normy: eMBMS (Evolved Multimedia Broadcast Multicast Service), HEVC (High Efficiency Video Coding) a MPEG Dash. Jejich spolupráce zaručuje vysokou kvalitu sledovaného obsahu. Výsledkem jsou nejen služby nejvyšší kvality, ale také optimální využití frekvenčního spektra. V praxi to znamená, že počet uživatelů, kteří v dané oblasti mohou obsah sledovat, je neomezený. Takovéto řešení je ideální zejména v hustě obývaných městských čtvrtích, na stadionech či v nákupních centrech.

Pro telekomunikační operátory je služba LTE Broadcast příležitostí jak dále rozvíjet svůj byznys. Ericsson jmenuje celou řadu možností využití svého řešení – například při sportovních utkáních a koncertech; umožňuje poskytování služeb digital signage – tedy vysílání reklamnícho obsahu na různých obrazovkách  (city lighty, elektronické reklamní poutače například na taxících či firemních autech; elektronické billboardy na veřejných prostranstvích, stadionech, festivalech; POS terminály na prodejných místech…)

Vysílaný obsah je možné velmi rychle a z jednoho místa měnit v konkrétních oblastech tak, že dokáže oslovit konkrétní cílovou skupinu. Řešení najde své uplatnění nejen v komerční sféře, ale například i v případech nouze a ohrožení, kdy je tímto způsobem možné informovat lidi v určité oblasti o blížící se bouřce, povodni, nebo například teroristické hrozbě.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud