Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Slevomat: čtyři roky od vzniku prvního českého slevového portálu

redakce 21.04.2014

Největší český slevový portál slaví čtvrté výročí od svého založení. Slevomat jako první český slevový portál odstartoval svoji činnost 12. dubna 2010.

Tomáš Čupr rozjížděl tento projekt ve spolupráci s Romanou Sudovou a Petrem Bartošem. Slevomat vznikal díky jejich entuziazmu a vytrvalosti u stolu pronajatého ve sdílené kanceláři. Dnes je ze Slevomatu miliardová firma, více než milion zákazníků zde nakoupilo téměř šest milionů voucherů, ušetřilo tím více než čtyři miliardy korun a tato čísla neustále rostou.

infografika-slevomat-v-cislech-nahled

Slevomat po celý čas od svého založení až dodnes zaměřuje své úsilí a investice na neustálé zlepšování zákaznického servisu. Zavedení systému veřejného zákaznického hodnocení nabídek, zaměstnání testovače slev, zavedení věrnostního programu, unikátní garance spokojenosti zákazníka, rychlé nákupy díky funkci zapamatování karty, zajištění kompletní logistiky dodání zboží zákazníkovi bez nutnosti uplatňovat voucher u dodavatele, možnost bezplatného vrácení zboží, kamenná prodejna v Praze, mobilní aplikace, velvyslanec zákazníků, možnost využití širokého spektra různých platebních metod, zjednodušené zadávání nabídek pro partnery, rozšíření možnosti osobního odběru zboží prostřednictvím Zásilkoven po celé ČR – to jsou jen vybrané příklady trvalé snahy Slevomatu o vylepšení zákaznického komfortu při nakupování a současně vytváření podmínek pro efektivní spolupráci s partnery. Tato snaha zůstává i nadále primární hybnou silou, díky které Slevomat systematicky vybudoval svou pozici jedničky na trhu.

Slevomat v číslech:

14 275 428 kreditů rozdal uživatelům Kolotoč štěstí Slevomatu

5 900 000 kusů prodaných voucherů a zboží

1 000 000 zákazníků

400 000 fanoušků na Facebooku

200 000 nabízených akcí

200 000 uživatelů denně navštíví Slevomat

23 000 partnerů nabízelo akci na Slevomatu

150 lidí pečuje o zákazníky Slevomatu

4,3 bodů z celkových 5 je průměrné zákaznické hodnocení využitých nabídek

 

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud