Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Virtuální pobočka na internetu

redakce 15.09.2011

Hypoteční banka nově otevírá další komunikační kanál pro své nové zákazníky. Virtuální pobočka v podobě videokonferenčního hovoru na jejich webových stránkách umožní klientům uskutečnit virtuální schůzku s reálným bankéřem každý pracovní den mezi 17:00 do 21:00 z pohodlí domova.

Virtuální pobočka by měla šetřit klientům čas a sloužit jako doplňkový prodejní kanál ke stávajícím kamenným pobočkám a externím prodejcům HB. Předpokládá se, že ji využijí zejména klienti, kteří jsou zvyklí běžně komunikovat přes internet.
Virtuální pobočka funguje jednoduše. Klient si přes stránky Hypoteční banky sjedná „virtuální“ schůzku s bankéřem podle svých časových možností, tým vyškolených bankéřů je k dispozici každé všední odpoledne. Každému klientovi po rezervaci termínu přijde e-mailová pozvánka na videokonferenci. Ta obsahuje unikátní link, přes který se přihlásí do video hovoru s bankéřem. Relace je zabezpečena a šifrována dle platných bankovních standardů. Klient má navíc na výběr i kontakt pomocí služby Skype nebo pokud mu nevyhovuje vizuální kontakt, může během sjednané schůzky použít i integrovaný instant messaging. Podle vyjádření představitelů banky nejsou „sezení po internetu“  s živými bankéři nijak zaznamenávána nebo nahrávána.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud