Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Vodafone se chystá o víkendu spustit novou internetovou samoobsluhu

redakce 24.02.2012

Zákazníci Vodafonu budou moci od víkendu využívat zcela novou internetovou samoobsluhu.

Kapitoly článku

Díky celkovému přepracování má být nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

Internetová samoobsluha Vodafonu nabízí zákazníkům širokou škálu možností pro správu účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.  

Výhody nové samoobsluhy

  • Přehlednější struktura a nová grafika
  • Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
  • Vylepšená sekce “Váš tarif”
  • Jednotný způsob aktivace
  • Kontaktní formulář
  • Pohodlné nastavení mobilního telefonu
  • Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda,  takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.

Komentář redakce: Jakmile budeme mít možnost tak novou obsluhu rádi otestujeme. Doufáme, že nová Samoobsluha bude rychlejší a doopravdy přehlednější jak nám Vodafone slibuje.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud