Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Zákazníci Applu často vracejí brýle Vision Pro: důvodů je více

Josef Mika 18.02.2024
Zdroj: Apple

Je to překvapení, ale mnoho zákazníků chce zázračné a dlouho očekávané brýle Apple Vision Pro výrobci vrátit. Podívejte se, proč tolik uživatelů není se zařízením spokojeno.

Mnoho zákazníků Applu na sociálních sítích oznamuje, že chtějí svá drahá zařízení Apple Vision Pro vrátit. Brýle zakoupené u Applu lze vrátit do 14 dnů. Hlavním důvodem odmítnutí výrobku je údajně nedostatečný komfort, píše server The Verge.

Drahé brýle Apple prý způsobují zákazníkům bolesti hlavy. Někteří uživatelé si dokonce stěžovali na příznaky nevolnost. Problémem pro mnoho zákazníků se stala také samotná hmotnost zařízení Vision Pro. Již léta se ví, že používání brýlí pro virtuální realitu často způsobuje zarudnutí očí. Nyní se prý podobné příznaky objevují i při používání zařízení Vision Pro.

Apple Vision Pro: Uživatelé kritizují poměr cena/výkon

Apple Vision Pro
Brýle Apple Vision Pro zákazníky z hlediska produktivity zatím zcela nepřesvědčily.
Zdroj: Apple

Problém by však neměl spočívat pouze v hardwaru. Kritizován je také poměr ceny a výkonu. Jedna z uživatelek si na síti Threads stěžovala, že brýle nemůže používat pro úkoly, kvůli kterým si je pořídila. Při sledování obrazovek z webové aplikace Figma přes Vision Pro se jí točí hlava.

Zařízení také není tak efektivní z hlediska produktivity, jak mnozí uživatelé doufali. Například multitasking je prý velmi obtížný. Další překážkou je skutečnost, že stále existuje řada formátů, které zatím nejsou s Vision Pro kompatibilní. Přesto se mnoho uživatelů na novou generaci Vision Pro těší a doufá v další postupné vylepšování. Problémem prý není technologie, ale spíše nedostatečná produktivita a pohodlí.

Zdroj: The Verge


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit



Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud