Virtuální pobočka by měla šetřit klientům čas a sloužit jako doplňkový prodejní kanál ke stávajícím kamenným pobočkám a externím prodejcům HB. Předpokládá se, že ji využijí zejména klienti, kteří jsou zvyklí běžně komunikovat přes internet.
Virtuální pobočka funguje jednoduše. Klient si přes stránky Hypoteční banky sjedná „virtuální“ schůzku s bankéřem podle svých časových možností, tým vyškolených bankéřů je k dispozici každé všední odpoledne. Každému klientovi po rezervaci termínu přijde e-mailová pozvánka na videokonferenci. Ta obsahuje unikátní link, přes který se přihlásí do video hovoru s bankéřem. Relace je zabezpečena a šifrována dle platných bankovních standardů. Klient má navíc na výběr i kontakt pomocí služby Skype nebo pokud mu nevyhovuje vizuální kontakt, může během sjednané schůzky použít i integrovaný instant messaging. Podle vyjádření představitelů banky nejsou „sezení po internetu“ s živými bankéři nijak zaznamenávána nebo nahrávána.
Galerie: Virtuální pobočka na internetu
Další fotogalerie

Hypoteční banka nově otevírá další komunikační kanál pro své nové zákazníky. Virtuální pobočka v podobě videokonferenčního hovoru na jejich webových stránkách umožní klientům uskutečnit virtuální schůzku s reálným bankéřem každý pracovní den mezi 17:00 do 21:00 z pohodlí domova.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit

5 foto

6 foto


5 foto


doporučujeme
Novinky
Testy a žebříčky
-
Recenze: Xiaomi Redmi Watch 5 – nejlepší hranaté hodinky za rozumnou cenu
-
Recenze: Samsung Galaxy A56 – jaký je jeden z nejoblíbenějších smartphonů?
-
Recenze: Xiaomi Poco F7 Ultra – elitní výkon, parádní cena, ale jedna slabina
-
Recenze: AOC Q27G3XMN – herní Mini LED jako plnohodnotná levnější náhrada OLED