Otázky mohou uživatelé profilu Sony Ericsson Czech Republic klást ve speciální záložce s názvem Help Desk. Zodpovězení dotazů bude probíhat v co nejkratším časovém horizontu s výjimkou víkendů, kdy je provoz této on-line podpory omezen. Fanouškům však i nadále zůstává možnost využívat zeď pro komunikaci s ostatními či pro sdílení zajímavých novinek a obsahů týkajících se společnosti či produktů Sony Ericsson. Zavedení této nové služby je jedním z dalších kroků rozšíření komunikace značky Sony Ericsson s uživateli sociálních sítí, kde například na českém Facebook profilu již přesáhla hranici 15 000 fanoušků.

Společnost Sony Ericsson spustila tento měsíc pro své fanoušky na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic unikátní službu Help Desk. Tato nová aplikace umožňuje snadný přístup k technické podpoře pro spolehlivé zodpovězení jakýchkoliv dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Doplňuje tak již dlouhodobě využívanou technickou podporu přes telefon a e-mail.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit

6 foto

video



video

7 foto
Doporučujeme



doporučujeme
Novinky
Testy a žebříčky
-
Recenze: Xiaomi Redmi Watch 5 – nejlepší hranaté hodinky za rozumnou cenu
-
Recenze: Samsung Galaxy A56 – jaký je jeden z nejoblíbenějších smartphonů?
-
Recenze: Xiaomi Poco F7 Ultra – elitní výkon, parádní cena, ale jedna slabina
-
Recenze: AOC Q27G3XMN – herní Mini LED jako plnohodnotná levnější náhrada OLED