Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Displeje pro interaktivní reklamu

redakce 31.05.2017

Co vy víte, kdy se vám takový interaktivní displej může hodit, aby do vašeho nového krámu umístěného na konci pasáže přitáhl zájemce o kvalitní venezuelské rumy? Uživatel si je ale může koupit přímo na místě v e-shopu, oba jsou totiž interaktivní.

Společnost Panasonic vám jde na ruku a uvádí dvě nové řady robustních a přesných interaktivních displejů s technologií ShadowSense Multi-Touch, která je ideální pro aplikace interaktivní digitální reklamy na veřejných prostranstvích. Jde o modely displejů AF1 a LF80, které budou k dostání ve velikostech 42, 49 a 55 palců.

Technologie ShadowSense využívá několik senzorů ukrytých v rámečku displeje, které zajišťují přesné sledování objektů při vstupu do rozsahu záběru senzoru, při setrvání v něm či při jeho opouštění. Dotykový displej díky tomu reaguje pohotově a funguje i v jasném prostředí. Modely AF1-SST se řadí mezi špičkové displeje pro aplikace digital signage, které obsahují platformu OpenPort se systémem Android a také úložnou a výpočetní kapacitu, takže zcela eliminuje nutnost použití externího počítače. Tento vylepšený displej umožňuje spouštět aplikace z obchodu Google Play, takže zákazníci díky němu mohou provozovat své vlastní působivé a dynamické aplikace pro digital signage.

Řada LF80-SST je dále vybavena technologií DIGITAL LINK, která umožňuje přenášet audio, video a řídicí signály až na 150 m prostřednictvím jediného kabelu LAN. Díky ostatním řídicím prvkům, jako je například funkce naklonování USB, představují tyto displeje spolehlivé a efektivní řešení pro oblast signage, které upoutá návštěvníky, zákazníky nebo spolupracovníky novým dynamickým způsobem.

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud