Přejít k hlavnímu obsahu

Otázky a odpovědi

faq-icon120 DIGITÁLNÍ VYDÁNÍ

Chip využívá platformu digitálních časopisů, která je propojena přihlašovacími údaji s centrálním uživatelským účtem na e-shopu www.chip.cz/digi, kde probíhá nákup. Po úhradě je registrovanému uživateli přidělen přístup k digitálnímu obsahu a je na něm, zda bude časopis číst on-line přímo na internetových stránkách www.chip.cz/digi nebo si na své zařízení nainstaluje komfortní aplikaci/čtečku a po přihlášení si časopis nejprve stáhne a pak jej bude číst i bez připojení k internetu. Zvolit lze libovolný mix až tří čtecích zařízení s různými operačními systémy.

Čtenáři mají plný přístup ke službě On-line DVD, což je Chip DVD na internetu.

Instalace aplikací/čteček Chip CZ >>

Předplatitelé kombinovaného předplatného (papír + digi) mohou vyžívat tuto digitální platformu v plném rozsahu. Přístup je jim doručen po úhradě předplatného u distributora tisku.

devices-chip800

Harmonogram vydání: V tabulce harmonogramu najdete termíny, kdy vychází jednotlivá vydání časopisu Chip. Od stejného termínu je dostupná i digitální verze příslušného vydání (včetně digitální edice v rámci kombinovaného předplatného). Předplatitelé papírového Chipu obdrží svůj tištěný časopis zpravidla o jeden až dva dny dříve.

veta700

POTÍŽE S PŘIHLÁŠENÍM V APLIKACI Pokud byste měli potíže s přihlášením do aplikace Chip CZ pomocí ikony "panáčka" v horním menu, ověřte si své přístupové údaje přihlášením do uživatelského účtu zde na internetových stránkách v horním menu - jedná se o totožný účet. Pokud neznáte heslo, použijte funkci www.chip.cz/uzivatel/zapomenute-heslo. Ve svém účtu můžete také zkontrolovat zakoupené časopisy a předplatné. Rovněž zde můžete resetovat používaná zařízení pro čtení prostřednictvím aplikace Chip CZ. To se může hodit v případě, pokud vám aplikace Chip CZ při přihlášení oznámí, že "počet čtecích zařízení je již vyčerpán". Licence digitálního časopisu umožňuje současné použití maximálně tří aktivních čtecích zařízení. V případě přetrvávajících problémů využijte e-mail podpory: support@burda.cz. Kromě popisu problému uveďte i na jakém zařízení se problémy vyskytují.

 

Předchozí část článkuPokračování článku