Přejít k hlavnímu obsahu

Tip: Jak nepřijít o rozdělanou práci ve Wordu

redakce 03.02.2023
info ikonka
Zdroj:

Ve výchozím nastavení ukládá Word informace pro obnovení dokumentů každých deset minut. To je docela dlouhá doba, pokud jde o ztrátu rozdělané práce.

Pokud dojde k pádu programu, nedojde ke ztrátě veškeré práce. Pokud je pro vás tato doba příliš dlouhá, můžete frekvenci zvýšit, například tak, aby se záloha prováděla každé dvě minuty. Přejděte do nabídky „Soubor“ a pokračujte na „Možnosti“. V nově otevřeném okně přejděte do nabídky „Ukládání“ a zde u položky „Ukládat informace pro automatické obnovení po“ nastavte kratší časový interval.

Obrázek odebrán.

Microsoft Word | Redakce Chip


Máte k článku připomínku? Napište nám

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme