Přejít k hlavnímu obsahu

Online Product Manager

redakce 30.08.2018
info ikonka
Zdroj:

Do týmu Burda Digital hledáme posilu na pozici produkťáka, který se chce podílet na rozvoji a modernizaci oblíbených webových portálů a dalších digitálních produktů společnosti.

Burda, to nejsou jen tradiční tištěné časopisy (a těch vydáváme cca 40 v různých zájmových segmentech), vydáváním časopisů naše činnost opravdu nekončí.

Náš online tým se stará o chod veškerých digitálních produktů, mezi něž patří například oblíbené weby www.apetitonline.cz, www.elle.cz, www.marianne.cz a mnohé další, spolupracujeme na velkých projektech jako jsou Dny Marianne, Apetit Piknik, na starosti máme také sociální platformy a zajímavé aplikace, rozesíláme newslettery.

Cílem je mít uživatelsky přívětivé online produkty, které je zároveň možné efektivně monetizovat (rádi bychom pokračovali ve zvyšování návštěvnosti našich webů, aktivity uživatelů na webech, v aplikacích a počtech odběratelů newsletterů, a tím i tržeb, které tyto produkty generují), chceme být neustále napřed a udávat směr.

V Burda Digital si na nic nehrajeme, pracujeme v menším pohodovém a neformálním kolektivu na výborném místě přímo na metru Flora. Máme rádi nové technologie, komunikujeme na Slacku, úkoly si předáváme v Redminu atd. Na své projekty není produkťák nikdy sám, v týmu máme vývojáře, projekťáka, grafika, administrátory reklamy, markeťáky apod.)

S ČÍM POTŘEBUJEME POMOCI (PRACOVNÍ NÁPLŇ):

  • Kontinuálně vylepšovat a modernizovat všechny naše weby a další produkty (příklady viz níže)
  • Interní komunikace se zadavateli požadavků na úpravy (redakce, obchodní oddělení, marketing a další) a vedení diskusí a argumentací, proč věci dělat určitým způsobem
  • Formulace zadání pro vývojový tým (případně externí dodavatele a řízení změnových požadavků
  • Dohlížení nad celým průběhem svěřených projektů s důrazem na včasné spuštění produktu, který je v souladu se zadáním
  • Sledovat trendy v oblasti obsahových webů a online reklamy v českém i zahraničním kontextu a aktivní vyhledávání nových příležitostí pro rozvoj našich produktů
  • Předávat produktové znalosti online týmu i kolegům z jiných oddělení
  • Konkrétní příklady úkolů: dlouhodobá analýza webového portfolia a navrhování úprav dle chování uživatelů, aktuálních trendů i požadavků interních zadavatelů (obchodní oddělení – nové reklamní formáty a jejich umístění na webu, zvláštní microsity a sekce pro klienty; marketing – design a umístění proma na další produkty vydavatelství; redakce – nové obsahové formáty, galerie, videa), návrh redesignu galerií s důrazem na mobilní zařízení, umisťování call-to-action prvků na webech, nenáročnějším úkolem produkťáka je komplexní řízení projektu redesignu stávajícího či vytvoření zcela nového webu (včetně tvorby produktového zadání na základě potřeb obchodu i obsahu, vytvoření časového harmonogramu, návrh wireframu, zadání prací vývojářům, grafikovi, uživatelské testování, spuštění nového produktu včetně řízení vhodné interní i externí komunikace); kromě webů máme i další produkty, které chceme stále vylepšovat (mobilní aplikace, newslettery apod.)

POŽADUJEME:

  • Zájem o nové technologie, znalost online prostředí, orientace v trendech
  • Komunikativnost (umíte srozumitelně komunikovat jak s vývojáři, tak s markeťáky či obchodníky)
  • Organizovanost – jak vůči sobě, tak vůči jiným (organizace práce vývojářů a grafika)
  • Houževnatost a umění argumentovat – ne vždy je lehké najít kompromis a zároveň prosadit smysluplné řešení (jak z pohledu uživatele webu, tak obchodních příležitostí)
  • Aktivitu a nadšení pro práci – nechceme čekat, až co navrhnou jiní, naopak musíme sami navrhovat neustálé inovace, chceme být vždy o několik kroků napřed
  • Znalost práce s analytickými nástroji (např. Google Analytics) – veškeré návrhy na zlepšení a změny je třeba podpořit analýzou dat (chování uživatelů na webu))
  • Zkušenost s vedením online projektů je velkou výhodou
  • Základní znalost AJ
  • Vysoké pracovní nasazení – práce na našich webech nikdy nekončí :)

NABÍZÍME:

  • Možnost aktivně rozvíjet rychle rostoucí online segment našeho vydavatelství, tj. zejména webových portálů, které vidí každý měsíc i více než 1 milion lidí
  • Účast na zajímavých projektech (online část projektů Dny Marianne, Shopping Fever, Apetit Piknik a projektů inzertních)
  • Osobnostní rozvoj a příležitostná školení
  • Práci pro prestižní mezinárodní vydavatelství
  • Přátelský kolektiv
  • Náležité platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
  • Stravenky
  • Možnost občasné home office
  • Různé další benefity na pracovišti (káva, občas různé laskominy od kolegů a kolegyň, mini chillout zóna s mini fotbálkem, příspěvek na Multisport kartu apod.)
  • Příjemné okolí plné vinohradských kaváren a restaurací k objevování, s kolegy pravidelně slavíme narozeniny, v létě grilujeme na blízké Parukářce ...

Za Váš životopis předem děkujeme. V případě našeho zájmu Vás budeme kontaktovat s pozvánkou do výběrového řízení. Pokud během následujících dní neobdržíte žádnou zpětnou vazbu, předem se omlouváme, ale dali jsme přednost uchazeči, který lépe odpovídá našim požadavkům. Budeme však rádi, pokud i nadále budete sledovat nabídku volných pozic na stránkách www.chip.cz.

Informace o pozici

Společnost: Burda International CZ s.r.o.

Adresa: Přemyslovská 2845/43, Praha – Žižkov

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky:
Angličtina (mírně pokročilá)
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:
pracovní smlouva

Kontakt: Burda International CZ s.r.o., Markéta Písařová


Máte k článku připomínku? Napište nám

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme