Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Dnes se spouští portál Zoot

redakce 08.06.2010

Odborná internetová veřejnost tvrdí, že prostřednictvím sociálních sítí není možné uskutečnit velký obchod. Portál Zoot.cz hodlá tento mýtus zbořit zcela novým konceptem. Je to první služba v České republice postavená na kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování.

Vyžádaný marketing je nový směr komerční komunikace značek se spotřebiteli.
Nová platforma funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Oproti klasickým direct mailingovým službám tedy odstraňuje problém zasílání nevyžádaných informací.
Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.
Zoot přináší přidanou hodnotu jak fanouškům, tak značkám, jejich produktům a aktivitám. Poskytuje aktuální informace a pomáhá je prodávat. Soustředí se na nejdůležitější cílovou skupinu, a to na samotné příznivce značky. Pomáhá prohlubovat vzájemný vztah značek a fanoušků. Značky mohou díky Zootu nastartovat dialog se svými příznivci - získávat zpětnou vazbu a připravovat pro ně speciální aktivity a nabídky. Ty se pak díky dalším funkcím sociálního marketingu mohou rychle šířit internetem.
Vodafone podporuje nové trendy a se Zootem spolupracuje již od začátku jako strategický partner. Zoot, stejně jako Vodafone například v mobilní reklamě, staví na budování relevantního a dobrovolného vztahu mezi zákazníky a značkami a na inovativních přístupech a formátech reklamy. Oddělení Media Solutions Vodafonu zařadilo produkty Zoot i do své nabídky. Díky své povaze portál Zoot také rozšiřuje dlouhodobou strategii a komunikaci Vodafonu se zákazníky na sociálních médiích, která probíhá zejména na Facebooku a Twitteru či na www.blog.vodafone.cz.

Info: www.zoot.cz


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud