Být na internetu je dnes téměř samozřejmostí, a to nejen pro firmy. Osobní weby, blogy nebo sociální sítě jsou běžnou součástí života každého z nás. A vzhledem k tomu, že čistě textové informace byly „cool“ snad před dvaceti lety, jsou dnes pro všechny klíčovým slovem multimédia. Většina stránek a blogů tak obsahuje desítky videí či obrázků, které dodávají stránce „barvu a světovost“. Stále větší roli ale v současnosti hraje otázka, odkud se berou.
Základním kamenem úrazu jsou na většině současných webů obrázky, které stránku „odlehčují“ a zároveň zatraktivňují. Ne každý z nás je však šikovný fotograf, malíř či ilustrátor, který má šanci vytvořit grafický obsah pro svůj web vlastními silami. Dalším krokem je tedy obvykle poohlédnutí se po nějakém obrázku na internetu…
A o tom, že to může být velký problém vás přesvědčíme v článku, který najdete v Chipu 4/2013, který vychází 21. března.