Společnost dnes spolupracuje s více než 50 firmami zejména z retailu a e-commerce a jejich služeb využívá 290 000 koncových zákazníků. Partnerským firmám Rondo.cz nabízí komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží. Zákazník nakoupí u obchodníka, který je zapojen do systému Rondo.cz a za svůj nákup obdrží určitý počet herních bodů – tzv. rondonů. S nimi pak přijde na internetové stránky rondo.cz, kde jsou mu připsány. V tu chvíli se dostává do hry o hodnotné ceny, nejnověji dokonce o osobní automobil Škoda Kodiaq. Motivace zákazníků nemusí být využita jen k nákupům, ale také například k výběru prodejcem preferovaného způsobu dopravy nebo platby či včasnému vyzvednutí zaslaného zboží a podobně. Častým problémem firem, které mají kamenné prodejny i e-shop je fakt, že neznají své zákazníky z kamenných prodejen. Rondo nabízí možnost, jak tyto zákazníky nasměrovat na internet a poskytnout prodejci svou digitální informaci.
Od dubna tohoto roku probíhala v kamenných prodejnách Království hraček Bambule a Sparkys spotřebitelská soutěž Rondo.cz, jejíž výsledky byly tak dobré, že tyto firmy spolupráci s Rondo.cz ještě rozšířili.

Koupit časopis Chip
Chip je možné číst v tištěné nebo v digitální podobě na mobilech, tabletech a počítačích.