Výprava za nákupy do města bývá často otravná a pro většinu běžných nakupujících jde o nápor na nervy: narvané obchody, ukňourané děti a ve finále zboží, které se vám líbí, ale zrovna je nemají ve vaší velikosti. Přesto má klasické nakupování jednu výhodu: nejste při něm neustále sledováni maskovanými špiony, kteří si na každém vašem kroku poznamenávají podrobné informace o zboží, které jste si vyzkoušeli nebo na které jste se podívali. Pro většinu lidí je takováto představa děsivá, bohužel ale právě to se děje při nakupování na internetu. Špiony jsou firmy, které zobrazují reklamy na webových stránkách a analyzují chování uživatelů. Jednu z hlavních rolí v této oblasti hraje například Google.
Podrobnější informace najdete v článku v Chipu 4/2013, který vychází 22. března 2013.

Koupit časopis Chip
Chip je možné číst v tištěné nebo v digitální podobě na mobilech, tabletech a počítačích.