Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Ekonomika roste a IT firmy opět investují do marketingu

redakce 02.07.2015

To potvrzuje také agentura Promoteri.eu, která za prvních pět měsíců tohoto roku zaznamenala 13procentní růst svého obratu.

Agentura působící v České republice a na Slovensku uspořádala od ledna do května 96 akcí – většinou pro nadnárodní společnosti, pohybující se v oblasti výpočetní a telekomunikační techniky a spotřební elektroniky. Zapojily se však i ryze tuzemské společnosti, přičemž některé z nich znovu objevují další cestu k propagaci, kterou je promotérství. Promotéři a hostesky agentury Promoteri.eu pro své klienty do června odpracovali 437 dnů, což je 6 812 hodin věnovaných různým promočním aktivitám.

I letos Promoteri.eu pracují pro své klíčové klienty a spolupráci s nimi dále rozšiřují. Z technologických společností agentura získala nového klienta – Western Digital, pro kterého uskutečnila sérii promoakcí, jež byly zacíleny zejména na podporu prodeje pevných a síťových disků WD. Téměř jako doma se Promoteri.eu cítí v showroomu Alza.cz. Jen do června zde agentura uspořádala pro klienty TP-Link, Belkin, Brother či Western Digital několik desítek kampaní.

Značky jsou zastupovány i při jiných příležitostech, například na veletrzích a velkých společenských akcích, kde jim je poskytnut plný servis – od zajištění občerstvení, rozdávání letáků, seznamování s produkty a službami či vše, co je spojeno s chodem promostánku. 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme