Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

HP pomáhá vylepšit služby operátora T-Mobile

redakce 16.10.2013

Nová služba pomohla T-Mobile v krátkém čase zvýšit výtěžnost nestrukturovaných dat pro zkvalitňování zákaznických služeb, vytváření nových obchodních příležitostí, zlepšování efektivity a minimalizaci rizik.

T-Mobile je integrovaným operátorem se zhruba 2 600 zaměstnanci, který poskytuje telekomunikační služby v pevných i mobilních sítích, dodává ICT řešení a nabízí satelitní televizi. T-Mobile si také již v roce 2007 zvolil za vyhledávací platformu řešení HP Autonomy.

t-mobile-nahled

V rámci trvalého závazku o zefektivňování a modernizaci služeb zákazníkům provedl T-Mobile kompletní přestavbu svých webových portálů, která šla daleko za rámec pouhého redesignu. Věnoval zvýšenou pozornost také funkčním prvkům, jako například vyhledávání, optimalizaci obsahu nebo strukturované sekci věnované zákaznické podpoře.

Web T-Mobile slouží zákazníkům jako znalostní báze, poskytuje snadný přístup k informacím, umožňuje nákup nových produktů a jeho součástí je samozřejmě i online samoobsluha. V takovém množství obsahu se musí zákazník umět dobře orientovat, a právě zde leží velký potenciál HP Autonomy řešení, které umožňuje online zpracovávat nestrukturovaná data, optimalizovat vyhledávání a poskytovat podrobné reporty – a to jak provozní, tak o chování a potřebách zákazníků.

Zákazníci T-Mobile se po implementaci řešení HP nyní mohou lépe orientovat v obsahu či vyhledávat v databázi často kladených otázek, což snižuje náklady na podporu, přičemž zjednodušená správa a nižší nároky na administraci zároveň operátorovi uvolňují interní zdroje.

HP navíc zvýšilo efektivitu uvádění nových online služeb společnosti T-Mobile tím, že jí umožňuje testovat nové koncepty a obchodní požadavky na reálných datech ještě před finální definicí dané služby. T-Mobile tak získává realistická očekávání při návrhu a nastavování parametrů úloh či služeb a může přesně selektovat slepé cesty nebo se vyhnout budoucím zklamáním z malé efektivity služeb.

Služba HP Big Data Discovery Experience umožňuje společnosti T-Mobile vytěžit hodnotu z velkých objemů nestrukturovaných dat a využít je pro růst obchodních aktivit, zlepšování provozní efektivity a získávání zákazníků. Díky získání podrobností o trendech online nakupování může T-Mobile v reálném čase optimalizovat marketingové aktivity napříč různými distribučními kanály, zkvalitňovat zákaznický servis či zlepšit odhad poptávky, a podpořit tak loajalitu svých zákazníků i navýšit zisky. PaaS přístup (Platform-as-a-Service, platforma jako služba) aplikovaný prostřednictvím cloudu umožňuje T-Mobile využívat další výhody již pořízeného softwaru HP Autonomy.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud