Tip: jak vyčistit mobil od největších žroutů paměti – skoncujte s nepotřebnými soubory
Ukážeme vám zajímavý trik a specifický nástroj, který vám umožní rychle zjistit, které…
Další reklamy na Instagramu! Aplikace rozzlobí uživatele, bude víc tlačit na sponzorovaný obsah | foto: Brett Jordan / Unsplash
Veleoblíbená sociální síť Instagram svůj původ ve firmě Meta zkrátka nezapře. Nyní začíná testovat novou formu reklamy, kterou budou muset uživatelé skousnout. Oficiální aktualizace s novými reklamami by se měla objevit v intervalu pár měsíců.
Na svém oficiálním blogu Instagram uveřejnil nový příspěvek, ve kterém představuje nové typy reklam, které se v aplikaci pro Android a iOS objeví. Jde o dva typy reklam: inzerce ve vyhledávání a reklamní připomínka.
První jmenovaná bude nejspíš drtivé většině uživatelů silně proti srsti. Instagram totiž nasazuje reklamu, která se bude objevovat ve vyhledávání. Dejme tomu, že třeba chcete hledat oficiální účet českého zastoupení Samsung (@samsungczsk).
Zadáte do vyhledávání „samsung“ a kromě výsledků, tedy nabízených účtů, vám vyhledávání nabídne i sponzorovaný obsah. „Reklamy se budou zobrazovat v kanálu, který mohou lidé procházet, když klepnou na příspěvek z výsledků vyhledávání. V nadcházejících měsících plánujeme toto umístění spustit celosvětově,“ píše Instagram na svém blogu.
Druhou variantou nových reklam jsou tzv. Reminder Ads, neboli reklamní připomínky. Představte si, že streamovací služba HBO Max si u Instagramu zaplatí reklamu na propagaci svého nového seriálu.
Ukázka reklamní připomínky | Zdroj: Instagram, oficiální press kit
Vám se reklama zobrazí v hlavním panelu s příspěvky a u reklamy se také nově objeví tlačítko „Připomínka“. Můžete si tedy rovnou nastavit připomínku na den premiéry nového seriálu či filmu, na který reklama láká.
„Připomínkové reklamy budou dostupné všem inzerentům jako možnost ve feedu, pomohou inzerentům budovat povědomí o nadcházejících událostech. Lidé si mohou zvolit pohodlné připomenutí a obdržet tři oznámení od Instagramu – den před událostí, 15 minut před ní a v době jejího konání,“ vysvětluje fungování připomínek Instagram na svém blogu.
Meta aktuálně tyto zmíněné reklamy na Instagramu testuje a co nevidět je zavede do ostrého provozu. Testování by mělo trvat maximálně pár měsíců.
Zdroj: Instagram Blog
Ukážeme vám zajímavý trik a specifický nástroj, který vám umožní rychle zjistit, které…
Filmová klasika, která není nikde jinde k dispozici: na webu digitální knihovny archive.org…
Pomocí PowerShellu si můžete nechat vygenerovat zprávu o stavu baterie vašeho notebooku,…
Tento levný a praktický doplněk vyřeší většinu problémů, které ztěžují život majitelům…
Superpočítač DGX GH200 AI v sobě spojuje 256 superčipů Grace Hopper do jednoho gigantického…
Na rozhraní, které by umožnilo ovládat počítač myšlenkou, Neuralink Elona Muska pracuje už…
Microsoft je jedním z prvních poskytovatelů internetových vyhledávačů, který do vyhledávání…
Varovat před povodněmi pomáhá umělá inteligence. Google svou platformu Flood Hub sdružující…