Tip: Více aplikací v nabídce „Start“
Jednou z novinek obsažených v systému Windows 11 22H2 je možnost lépe si přizpůsobit nabídku…
E-shop Vivantis letos rychle rostl | foto: CHIP
Společnost Vivantis se pochlubila 65% nárůstem obratu oproti minulému roku.Firmě pomohl majetkový vstup společnosti E-commerce Holding.
Situace na internetovém trhu v ČR je ale podle firmy i nyní složitá. Na trhu působí téměř 37 000 eshopů. V segmentech, ve kterých působí Vivantis, to znamená více než 5 000 konkurenčních eshopů, což již několik let způsobuje setrvalý významný pokles marží. Negativním trendem je také pokles průměrné hodnoty objednávky, který je způsoben neustálým snižováním cen zejména v segmentu parfémů a kosmetiky a také tím, že se spotřebitelé naučili nakupovat na internetu již i levnější zboží. Dalším trendem je snižování efektivity internetového marketingu díky zvyšování cen reklamy, a čím dál větší a zkušenější konkurenci. Tyto trendy měly v minulých letech hlavní negativní dopad na hospodaření Vivantisu.
Synergie s E-commerce Holding ale přesto zafungovala. „Letos jsme odeslali již 200 000 zásilek a většina ekonomických ukazatelů zaznamenává výrazně pozitivní vývoj,“ říká Martin Rozhoň, zakladatel a ředitel Vivantisu. „Ke skvělým hospodářským výsledkům Vivantisu po vstupu silného partnera přispěl zejména významný nárůst obratů způsobený rozředěním fixních nákladů a celkové zefektivnění fungování společnosti,“ říká Jan Jírovec, CEO E-commerce Holding.
Vivantis již 15 let stojí na specializovaných e-shopech Prozdravi.cz, Parfemy.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Hodinky.cz a Modnidoplnky.cz. K nim nově přibyl multishop Vivantis.cz, zastřešující všechny tyto komodity mimo Prozdravi.cz, které bude díky svým specifikům fungovat samostatně.
„Poté, co jsme v České republice vybudovali silné specializované eshopy, chceme také více zviditelnit značku Vivantis. Na Vivantis.cz totiž může zákazník nakoupit vše pohodlně na jednom místě od kabelky po parfém,“ prozrazuje Martin Rozhoň. V rámci zahraniční expanze se počítá jen se zastřešující značkou Vivantis a specializovaným e-shopem Prozdraví. Pilotně již na Slovensku funguje Vivantis.sk a Prezdravie.sk. V říjnu byl spuštěn Vivantis.ro a další trhy budou následovat.
„Nabídka Vivantisu aktuálně čítá více než 45 000 produktů a skladem máme zboží za 150 mil Kč. Věřím, že v silné konkurenci obstojíme a máme tak nakročeno k naplnění naší vize - stát se předním evropským online prodejcem lifestyle-fashion produktů, kterého zákazníci milují,“ uzavírá Rozhoň.
Jednou z novinek obsažených v systému Windows 11 22H2 je možnost lépe si přizpůsobit nabídku…
Mikrofon svého počítače, tedy většinou notebooku, můžete využít pro mnoho činností. Pokud…
Ať už jde o hardwarovou závadu nebo chyby softwarových aktualizací, k pádům Windows a…
Pokud systém Windows 11 náhle přestane rozpoznávat Bluetooth zařízení, může to mít různé…
Lidé, kteří mají srdeční implantáty, by si měli dávat pozor na různá nositelná chytrá…
Cestování časem lidstvo fascinovalo od pradávna. Nedá spát ani vědcům, kteří v posledních…
Mnoho kategorií výrobků, včetně televizorů, chytrých telefonů a tabletů, by měli být výrobci…
V první prodejně Coop v Berouně byla nasazena umělá inteligence. Má zajistit efektivnější…