Nenechte se zaskočit jídelním lístkem: při zahraničních cestách pomůže šikovná aplikace
"Hay soup" nebo "Timballo of aubergines" – s podobnými nabídkami se můžete setkat při svých…
MasterCard spouští v Česku MasterPass | foto: CHIP
MasterPass je podle firmy MasterCard pohodlný a bezpečný způsob, jak zaplatit on-line. S MasterPass lze zaplatit kdykoliv, kdekoliv a na jakémkoliv zařízení; brzy jej prý budou přijímat desítky tisíc obchodníků po celém světě.
Společnost MasterCard spouští na českém trhu novinku v digitálních platbách – MasterPass. Jde o platební službu, která umožní zákazníkům rychle a bezpečně platit u všech zapojených on-line obchodníků, na internetu nebo přímo v mobilu. Uživatelé si stáhnou nebo aktualizují aplikaci MasterCard Mobile ve svém mobilním telefonu nebo tabletu, uloží údaje o svých platebních kartách i doručovací adresu, a pak už jen pomocí pár kliků platí ve všech e-shopech v České republice i v zahraničí, kde je uvedeno logo „Nakupuj s MasterPass“.
Digitální peněženka MasterCard Mobile se zapojuje do celosvětové služby MasterPass, která zrychluje a usnadňuje nakupování na internetu. Tento způsob placení je navíc bezpečnější a pohodlnější pro zákazníky a obchodníci získávají vyšší konverze a spokojenost zákazníků.
Zákazník zadává údaje o své platební kartě i doručovací adresu pouze jednou a nemusí se registrovat u jednotlivých obchodníků. V současnosti MasterPass využívá přes 40 tisíc obchodníků po celém světě. U nás ho mezi prvními spouští Alza.cz, České dráhy a DameJidlo.cz, kteří službu podporují speciálními akcemi pro své zákazníky.
Zákazníci nemusí při platbě opakovaně opisovat číslo své karty, zadávat soukromé údaje včetně dodací a fakturační adresy, ani bezpečností kódy CVV2, CVC2, CID. Všechny údaje bezpečně předá MasterCard Mobile prostřednictvím služby MasterPass a obchodník pak již dostane pouze vyrozumění o uskutečněné platbě. Víceúrovňové zabezpečení chrání jak před finančními podvody, tak i soukromí nakupujících.
Novou službu MasterPass a její využívání podporuje velká podzimní kampaň, která běží od 1. listopadu do 14. prosince letošního roku, ve které se soutěží o opravdu atraktivní výhru: hudební výlet do Londýna pro dvě osoby. Tu získají tři zákazníci, kteří v tomto období uskuteční největší počet transakcí v e-shopech, Alza.cz, České dráhy a DámeJídlo.cz. Čtyřdenní výlet s Universal Music výherce zavede na prohlídku studií Universal Music v Londýně, absolvuje tematickou trasu po Londýně London Rock Music Tour a navštíví hudební koncert a muzikál. Součástí výhry jsou letenky a transport z/na letiště, ubytování ve čtyřhvězdičkovém hotelu se snídaní a také uvítací a rozlučková večeře se zástupci Universal Music.
"Hay soup" nebo "Timballo of aubergines" – s podobnými nabídkami se můžete setkat při svých…
Když nějaká aplikace zamrzne nebo se chcete podívat na vytížení systému či zkontrolovat…
Ne vždy se nám hodí instalovat aktualizace Windows, jakmile jsou dostupné. Třeba na cestách…
Internetový prohlížeč Firefox získal funkci pro blokování otravných lišt se soubory cookie. A…
Lidé, kteří mají srdeční implantáty, by si měli dávat pozor na různá nositelná chytrá…
Cestování časem lidstvo fascinovalo od pradávna. Nedá spát ani vědcům, kteří v posledních…
Mnoho kategorií výrobků, včetně televizorů, chytrých telefonů a tabletů, by měli být výrobci…
V první prodejně Coop v Berouně byla nasazena umělá inteligence. Má zajistit efektivnější…