Menu

Nové modely chytrých televizorů Samsung míří do prodejen

06.05.2013 14:10 | Redakce Chip + Přidat komentář
Nové modely chytrých televizorů Samsung míří do prodejen

Nové modely chytrých televizorů Samsung míří do prodejen | foto: CHIP

Modelová řada TV roku 2013 právě přichází do prodejen. Inteligentní televizory SMART TV mají nové funkce, zlepšenou kvalitu obrazu a nový design.

Televizory Samsung řady F7000 a F8000 můžete ovládat hlasem a pohybem. Televizor vás bude poslouchat pomocí hlasu, různých příkazů či pouhým mávnutím ruky. Například televizor můžete zapnout hlasovým příkazem „Zapnout Smart TV“ či přepněte na jiný program vyslovením jeho jména. Aplikace můžete spouštět vyslovením jejich jméně. Například „Skype“, „Facebook“ nebo „Web Browser“. Jednotlivými gesty zvětšujte, zmenšujte, otáčejte a listujte obrázky či upravujte hlasitost. Vestavěná kamera automaticky rozezná váš obličej a přihlásí vás například do služby Smart Hub.

Nové technologie chytrých televizorů nabízí jednodušší způsob přístupu k novému obsahu prostřednictvím funkce Smart Hub. Smart Hub je rozdělen do tří panelů. Panel Moje aplikace umožní přístup ke všem aplikacím pro televizor Smart TV. Stahovat můžete nové aplikace.

Na panelu Moje sítě máte oblíbená videa vašich přátel v sítích Facebook a Twitter. Můžete také uskutečnit videohovor se službou Skype. V části „Můj obsah“ najdete přístup k oblíbeným videím, fotografiím, hudbě a filmům, které máte uložené v TV nebo jiných kompatibilních zařízeních (telefon, tablet).

Samsung připravil pro zákazníky slevu, pokud zakoupí inteligentní SMART TV se soundbarem modelové řady HW-F551 nebo HW-F550. Podobně se smart televizory řady F6000 mohou dostat zdarma Blu-ray přehrávač BD-F5500.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení