Tip pro Windows 10: změna umístění instalovaných aplikací
Pokud vám na systémovém disku začíná docházet volné místo a nemáte už jinou možnost, jak…
O2 má podporu na Facebooku | foto: CHIP
Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.
Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:
http://www.youtube.com/o2cz#g/c/20EF2074351A75E9
Pokud vám na systémovém disku začíná docházet volné místo a nemáte už jinou možnost, jak…
Společně s Windows 8.1 uvedl Microsoft také nový typ pohotovostního režimu, kdy se počítač…
Windows Defender si dokáže udržet svou pozici i mezi placenými antivirovými řešeními a pro…
Krize se pomalu podepisuje na každém spotřebiteli, podle ekonomů ten hlavní důrazný nárůst…
Aplikace WhatsApp je nejpoužívanější chatovací služba na trhu, každý měsíc má zhruba 2…
Letectvo americké armády disponuje mnoha schopnými stroji. Jedním z nich je i takřka…
S blížícím se měsícem září se blíží zároveň i vydání nových iPhonů 14. Nyní se však ozývají…
Google v současné době hromadně skupuje starší notebooky od různých výrobců na eBay. Souvisí…