Pořádek v Chromu, Firefoxu a dalších prohlížečích: tři jednoduché tipy pro úklid v browseru
Každý uživatel, který tráví hodně času surfováním na internetu, produkuje nejen datové smetí,…
O2 má podporu na Facebooku | foto: CHIP
Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.
Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:
http://www.youtube.com/o2cz#g/c/20EF2074351A75E9
Každý uživatel, který tráví hodně času surfováním na internetu, produkuje nejen datové smetí,…
Microsoft postupně vylepšuje možnosti úpravy vzhledu Windows 10. Uživatelé si tak mohou stále…
V nejnovější verzi svého mobilního operačního systému Google přidal k nabídce vypínacího…
V Androidu 11 došlo k přemístění ovládacích prvků aplikací pro přehrávání multimédií: v čem…