Menu

Ondřej Filip z CZ.NIC byl zvolen do čela představenstva DNS-OARC

15.10.2014 11:00 | Radek Kubeš + Přidat komentář
Ondřej Filip z CZ.NIC byl zvolen do čela představenstva DNS-OARC

Ondřej Filip z CZ.NIC byl zvolen do čela představenstva DNS-OARC | foto: CHIP

Centrum operací, analýz a výzkumu systému doménových jmen (DNS-OARC) zvolilo dnes do čela svého představenstva Ondřeje Filipa, výkonného ředitele sdružení CZ.NIC.

Nezisková organizace DNS-OARC sdružuje klíčové společnosti z oblasti výzkumu, vývoje a implementace internetových technologií. Současně působí jako platforma pro výměnu informací a koordinaci postupů proti bezpečnostním hrozbám. Ondřej Filip byl do představenstva toho sdružení zvolen potřetí. Jeho funkční období potrvá dva roky. Funkce člena vedení organizace DNS-OARC je čestná a není placená.

„Při působení v představenstvu DNS-OARC mohu využívat cenných zkušeností z prostředí, v kterém se dennodenně pohybuji. Naše sdružení se jako jeden z nejaktivnějších členů DNS-OARC aktivně podílí na vývoji významných technologických řešení a pomáhá tak zvyšovat reputaci této organizace,“ uvedl Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC.

Sdružení DNS-OARC vzniklo v roce 2008 s cílem umožňovat výměnu názorů a zkušeností mezi významnými provozovateli systému DNS, poskytovateli připojení k Internetu, správci domén nejvyšší úrovně, správci kořenových serverů, bezpečnostními experty, registrátory, vývojáři či výzkumníky. Sdružení mimo jiné vypracovává analýzy a statistiky, pořádá vzdělávací akce a poskytuje služby a nástroje pro řešení technologických problémů a omezování bezpečnostních rizik. Mezi jeho členy patří mimo jiné také Google, Microsoft, Comcast, Cisco, VeriSign nebo ICANN.

cznic-ondrej-filip-nahled

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení